Clientii agentiilor de turism din judetul Bacau membre ale Asociaţiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT) vor gasi, din aceasta saptamina, afisate la sediul acestora, stickerul „Alege agentia de turism – Calatoreste cu ANAT”. Este un efect al campaniei cu acelati nume lansata de ANAT inca din luna noiembrie, prin care se urmareste, pe de o parte, responsabilizarea agentiilor de turism cu privire la rolul lor de consultant de travel, iar pe de altă parte cresterea numarului de clienti care apelează la serviciile unei agentii de turism membre ANAT.
Masura este luata in toate cele aproape 900 de agentii de turism din Romania, membre ale ANAT. „Este foarte important – ne-a declarat, la recenta reuniune a conducerii ANAT cu membrii filialei acesteia din Regiunea Nord-Est, Corina Martin, presedintele asociatiei – sa educam publicul pentru a alege o agentie de turism si nu internetul sau receptia unui hotel, dar si sa explicam de ce e bine sa alegi o agentie de turism membra ANAT. Noi oferim siguranta! Programele pe care patronatul ANAT le pregateste pentru 2010 sint dintre cele mai avantajoase intr-un an de criza la care ne asteptam in continuare. Programele, in cascada, vor acoperi aproape tot anul viitor, pentru Litoral si pentru zona montana, balneara sau de agroturism. Practic, pe 30 ianuarie vom finanta aceste programe speciale, pe care turistii le pot gasi numai la agentiile ANAT. Lucram, insa, si la o serie de alte avantaje pentru clientii nostri”.
Agentiile promit turistilor economii de 30%
Campania ANAT este prima de acest fel. Ea are doua componente: una interna si una externa. Componenta interna a debutat prin „Caravana ANAT”, abia incheiata chiar in Regiunea Nord-Est, prin care conducerea ANAT s-a intilnit cu membrii Patronatului, in scopul constientizarii rolului de consultant al acestora si identificarii de solutii pentru atragerea de turisti in agentii. „O agentie de turism este un consultant, iar in Occident aproape fiecare familie are agentul propriu de turism, asa cum multi au avocatul propriu sau medicul de familie. Agentia functioneaza ca o interfata intre client si furnizorii de servicii turistice” – a precizat Corina Martin.
Componenta externa a campaniei urmareste informarea corecta a publicului si demolarea unor mituri existente in acest moment pe piata cu privire la agentiile de turism. Urmarim sa transmitem principalele avantaje pe care clientul le cistiga atunci cind apeleaza la serviciile unei agentii de turism: timp, siguranta, bani. Practic, publicul trebuie sa stie ca achizitionind pachete turistice prin agentii de turism poate obtine economii de pina la 30% fata de tarifele de cazare oferite la receptia hotelului”. Campania se va derula pe parcursul unui an.
Lasă un răspuns