Apa care curge la robinetele băcăuanilor din cartierul Mioriței este, de două zile, imposibil de folosit, pentru că este neagră. Contactat telefonic în cursul zilei de marți, directorul tehnic al RAGC, Mihai Airinei, ne-a declarat că nu este nici o defecțiune care ar putea afecta calitatea apei și că impuritățile ar putea proveni de pe conducte care ar trebui splălate. „Vom trimite echipele în teren și, în cazul în care se vor constata deficiențe, vom spăla conductele”, spunea, marți, directorul Mihai Airinei. Se pare că directorul de la RAGC nu numai că nu s-a ținut de promisiune, dar nici măcar nu a fost de acord să dea o explicație despre motivele pentru care sute de familii nu pot folosi apa de la robinete sau de ce în aceeași zonă sau în Letea apa a lipsit ieri timp de cîteva ore. Contactat telefonic, în cursul zilei de ieri, după ora 15,00, directorul tehnic al RAGC a refuzat să dea detalii referitor la un subiect care ar fi lămurit problemele legate de furnizarea apei. El a închis telefonul în nas redactorilor care l-au contactat, fără nici o altă explicație.
Deși lucrează la o instituție aflată în slujba cetățeanului, iar salariul, deloc de neglijat, provine din bani achitați de populație, Mihai Airinei nu este la prima manifestare de acest gen. Cu alte prilejuri în care a refuzat contactul cu presa, directorul tehnic de la societatea publică a motivat gestul prin faptul că programul instituției la care lucrează este pînă la ora 15,00. În condițiile în care societatea pe care o reprezintă deservește aproape 200.000 de locuitori ai Bacăului și cel puțin 25 la sută dintre aceștia nu pot folosi, de două zile, apa, poziția sa este cel puțin bizară. Am fi curioși să vedem cum procedează directorul Airinei în cazul în care, Doamne ferește!, o avarie ar lăsa întregul oraș fără apă, după ora 15,00. Și mai curioși am fi să aflăm dacă telefonul directorului tehnic al RAGC este plătit din banii publici sau din propriul buzunar. (C.B.)
Lasă un răspuns