• ieri a fost inaugurat cel de-al doilea magazin Domo din Bacău • conducerea firmei estimează că vînzările unității pot ajunge la 15 miliarde de lei pe lună
Băcăuanii au la dispoziție un nou magazin de electronice, electrocasnice, produse IT și multimedia, chiar în centrul orașului. DOMO a deschis ieri, pe strada Nicolae Bălcescu, cel de-al 90-lea magazin al firmei și al doilea din Bacău. Suprafața utilă magazin este de 1.500 de metri pătrați, ceea ce îl face să fie al doilea magazin de acest profil ca suprafață ce a fost deschis pînă acum la nivel național. Lansarea oficială a fost precedată de o conferință de presă susținută de Ferenc Hegeduș, președintele firmei Domo, și Răzvan Iancău, directorul de Marketing al societății. „Magazinul oferă clienților săi peste 2.000 de articole, la vînzarea cărora se acordă, timp de două săptămîni o reducere de cinci la sută, indiferent dacă produsele sînt cumpărate în rate sau cu plata pe loc”, ne-a declarat directorul Iancău. Chiar în condițiile introducerii unor măsuri restrictive în domeniul creditelor de consum, Domo va oferi clienților săi un sistem avantajos de creditare, prin produsul financiar personalizat „Creditul Domo”.
Ratele pentru achiziția unui produs de la Domo sînt acordate în parteneriat cu Raiffeisen Bank. Prezentă la conferința de presă, Cornelia Prigoreanu, directorul instituției, a precizat că dobînda percepută de bancă pentru clienții Domo este de 31 la sută, iar comisioanele aferente nu depășesc trei procente din valoarea creditului contractat. Președintele Ferenc Hegeduș a apreciat că vînzările noului magazin vor fi în acest an de 15 miliarde de lei lunar. Magazinul Domo a fost inaugurat oficial ieri, la ora 12:00, în prezența oficialităților județului Bacău. (Florin POPESCU)
este foto cod IANCĂU (foto: Liviu Maftei): Răzvan Iancău, director de marketing al rețelei DOMO
„Ne așteptăm la o creștere a pieței de electrice, electrocasnice și, mai ales, de IT”
• declară Răzvan Iancău, directorul de Marketing al rețelei Domo
În ultimii doi ani, creditele pentru bunuri de larg consum au cunoscut o adevărată explozie. Are DOMO o clientelă anume?
Noi ne-am adresat în general oamenilor cu venituri medii și înalte, dar oferim Creditul „Domo”, care se adresează tuturor persoanelor, deci nu ne-am orientat în mod special asupra unui target.
Banca Națională a modificat condițiile de creditare, iar noile reguli intră de la 1 februarie în vigoare. Cum vă modificați politica față de client?
În noile condiții, vom prezenta creditul „Domo”, cu un termen mărit de rate, de 48 de luni, tocmai pentru a ușura și a da posibilitatea românilor să aibă o rată cît mai mică. În momentul de față, Domo dorește să-și dezvolte un credit personalizat, „Domo”, deci un sistem de creditare propriu.
Care este standardul pe care îl veți impune în relația cu clientul?
Dorim în mod deosebit ca acest magazin să fie un etalon. Pentru 2004, avem intenția să dezvoltăm un trainning de personal care să însemne atitudine în relația cu clientul, îmbunătățirea în mod deosebit a relației cu acesta. Noi vrem ca fiecare client care intră în magazinul Domo să fie consiliat și să plece mulțumit.
Unii ar putea spune că piața de profil a ajuns la saturație. Care este părerea dumneavoastră?
Nu este adevărat. Piața de electrocasnice este abia în etapa de dezvoltare a condițiilor economice. De aceea, consider că oamenii au nevoie de electrocasnice, electronice și, mai ales, de IT. Ne așteptăm la o creștere a pieței. (a consemnat Florin POPESCU)
Lasă un răspuns