Compania de Drumuri a suspendat luni, licitația pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii Brașov-Bacău luni, 16 ianuarie 2023 fiind termenul limită pentru depunerea ofertelor la contractul de aprox. 50 de milioane lei, potrivit economedia.ro. În Sistemul Electronic de Achiziții Publice nu apar informații despre contestații sau clarificări. Nu este exclus să se decidă o prelungire a termenului pentru depunerea ofertelor.
Noua licitație pentru Studiul de Fezabilitate (SF) al Autostrăzii Brașov-Bacău a fost publicată pe 25 noiembrie 2022 în Sistemul Electronic de Achiziții Publice (SEAP), termenul contractual fiind de 28 de luni din care primele 24 de luni pentru SF.
Contractul pentru finalizarea studiului este cuprins între 45 și 53 de milioane lei. Primul contract, cel semnat în 2020 cu proiectantul Search a fost reziliat în toamnă la cerea proiectantului care nu a mai reușit să acopere costurile reale.
Potrivit informațiilor din Caietul de Sarcini, Autostrada este inclusă în Masterplanul General de Transport, varianta de traseu care a rezultat în urma analizei MultiCriteriale are o lungime de 164 de kilometri, iar finanțarea proiectului este asigurată din fonduri europene prin Programul Operațional Transport 2021-2027.
Kross a zis
Oare de ce nu fac ei un proiect de autostrada Onesti-Ploiesti pentru relansarea industriei chimice si sa treaca prin Brasov? Asa rezolva doua probleme de infrastructura,Moldova Brasov si Bucuresti Brasov.
radu a zis
pai… bacau-brasov e de fapt racaciuni-brasov, adica onesti-brasov cu inca 20km de prelungire 🙂
ploiesti-brasog e prins in a3, deci in principiu o sa fie si onesti-ploiesti… nu stiu daca in timpul vetii mele…
Kross a zis
Daca in proiect ar scrie Onesti-Ploiesti poate se aproba.Altfel nu o sa avem noi autostrada peste carpati.
Iulian Novac a zis
Nu s-au adunat suficienți bani pentru șpagă?Cum poate A13 fie inclus în planul 2021-2027?Suntem în 2023 și studiu de fezabilitate nici nu a demarat (S.F.durează aproximativ doi ani jumătate iar pentru executarea lucrărilor mai rămâne un an și sase luni, vreau să văd și eu minunea asta.)
Ovidiu a zis
Dacă lucrarea este executată de firma lui asta din Vrancea, face o treabă calumea nota 10+ dacă intra politicul la furat de bani, mai bine nu o face… Deja au început piedicile cu studiul cu plmea e clar că a început ciordeala.
Ioan a zis
Și tot asa pana la infinit. Nu o sa facem în veci nimic. Brașovul a fost condamnat și izolat și pe timpul lui Ceaușescu, după ’87, se pare ca băieții executa în continuare.
benefan a zis
Unde-i domnul Benea sa ne explice cum el si colegii lui uselisti se dau de ceasul mortii pentru A13? ..Cam slabuta miscarea…
S-a facut tacut, asa deodata ?
Novac Iulian a zis
Dar de domnul D.Fenechiu știe cineva ceva?L-a văzut cineva prin Bacău pe acest Agamita Dandanache?Nu are nimic de spus despre A13?
Bibic a zis
Pai nu e „ba pe-a m.a-t.i.i.” intre colegi de guvernare. Sint la fel de merituosi.
Europarlamentarul se da ocupat pe la Brussels
Ardei a zis
De fapt de ce ne trebuie autostrada catre Brasov ? Aia nu duce nicaieri. La mare nu ajungi pe acolo. In vest nu ajungi pe acolo. Munte avem si noi, in Poiana se poate ajunge lejer prin Ploiesti, este autostrada pe acolo. Ce ne trebuie urgent e legatura cu autostrada TgNeamt TgMures, aceea te scoate catre iesirea din vest. Si de la Pascani Motca spre Falticeni, sa putem ajunge repede in Bucovina.
calatoru a zis
Sigur ai calculat bine daca din Bacau prin Tg. Mures ajungi mai repede spre Vest decat pron Brasov-Sibiu?
Nu-ti da cu virgula ?
Ardei a zis
Cumetre, de ce mi-ai ciordit pseudonimul? Chiar nu poti gasi unul original, pe bune.
cezar a zis
A8 e cea mai buna varianta oricum mai ales in situatia in care A13 e cam pe faras…..