Așa cum anunța ministrul Transporturilor luna trecută, pe 1 martie, firmele lui Umbrărescu au început să lucreze la secțiunea Marginea-Holdea, parte a Autostrăzii A1 Lugoj-Deva. Potrivit Direcției Regionale de Drumuri și Poduri (DRDP) Timișoara, s-a început amenajarea accesului în șantierul din zona unde vor fi construite tunelurile.
Sunt folosite utilaje specifice pentru stabilizarea și îmbunătățirea solului pentru drumul tehnologic, care are o lungime de circa 2 km. „Zona este greu accesibilă, mai ales după perioada de iarnă, pământul fiind îmbibat cu apă. Drumul tehnologic este folosit și de Regia Națională a Pădurilor – Romsilva, Direcția Silvică Timiș, prin Ocolul Silvic Făget, care se ocupă cu eliberarea amplasamentului”, au precizat reprezentanții DRDP Timișoara.
Acest lot va include 2,13 kilometri de tunel forat cu două galerii unidirecționale prevăzute pe fiecare cale de circulație cu o platformă de 11,25 m. După finalizarea lucrărilor pe acest lot, șoferii vor putea circula neîntrerupt pe autostradă de la Sibiu la Nădlac.
Pe 14 octombrie 2022, a fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția secțiunii – lipsă (9,13 km) din lotul 2 al Autostrăzii Lugoj – Deva. Asocierea Spedition UMB S.R.L. – Tehnostrade S.R.L. – SA & PE Construct S.R.L. – Euro-Asfalt d.o.o. a fost declarată câștigătoare, cu o ofertă financiară de 1,83 de miliarde de lei fără TVA (finanțare asigurată prin PNRR). Durata contractului este de 45 de luni.
Edi a zis
O zi il faceti praf, o zi e number one…hotarati-va! ori sunteti in pana de idei…subiecte?