Telefonul de urgență al Protecției Copilului a fost, în ultimul timp, ținta preferată a diverșilor glumeți, care sunau la 983 doar pentru a se distra. Exasperați, salariații Serviciului de protecție a copilului în regim de urgență care, printre altele, trebuie să preia toate apelurile care, teoretic, anunță abuzurile săvîrșite asupra minorilor, au apelat la un telefon care le „spune” de la ce număr au fost sunați. „Așa vom ști, de exemplu, cine telefonează noaptea doar pentru a înjura salariații. Numerele în cauză vor fi comunicate poliției, care va lua măsurile necesare”, ne-a explicat Delia Frînculeasa, șefa Serviciului de protecție a copilului în regim de urgență din cadrul Direcției Generale pentru Protecția Copilului. Glumeții care sună la 983 doar pentru a se distra nu sînt, însă, singurii băcăuani care apelează degeaba serviciul de urgență al DGPC. „Am primit multe telefoane de la femei care se plîngeau că sînt bătute de soți, în timp ce alți băcăuani confundă numărul nostru cu cel de la Primărie și încep să ne spună toate păsurile lor. Interesant e că unii dintre aceștia revin cu telefonul, chiar dacă le explicăm că sîntem Protecția Copilului”, a mai spus Delia Frînculeasa. Salariaților de aici le-au fost, însă, solicitate și informații cu privire la orarul farmaciilor sau un taxi. (Eduard CUCU)
Lasă un răspuns