Abonații de etnie maghiară din județele Harghita, Covasna și Bistrița care nu știu limba română și sunau la informații RomTelecom pentru a afla un număr au avut surpriza ca, preț de cîteva săptămîni, să nu poată obține nici o informație. În luna mai, Romtelecom a pus în funcțiune la Bacău un Call Center pentru serviciul 931, informații numere clienți. Cum acest centru zonal cu sediul în Bacău deservește abonații din nouă județe, între care Bistrița, Suceava, Botoșani, Iași, Vaslui, Neamț, Harghita, Covasna și Bacău, printre abonați se aflau inclusiv persoane de etnie maghiară. Din cauză că în Bacău nu existau operatoare care să vorbească limba maghiară, abonații care nu știau limba română nu au primit nici o informație. „Este adevărat că la început, la Servicul 931, nu au fost operatoare care să răspundă în limba maghiară abonaților din județele Harghita și Covasna. Am apelat însă la soluția transferurilor și am adus operatoare din cele două județe care să răspundă solicitărilor abonaților de etnie maghiară”, spune Mihaela Druică, purtătorul de cuvînt de la Romtelecom Bacău.
Ca o noutate față de vechiul serviciu de informații numere clienți, noul serviciu Call Center permite comunicarea automată, pe bază de robot, a numărului solicitat. După ce operatoarea spune „notați, vă rog”, sistemul anunță de două ori numărul, în forma sa completă, cu prefix și număr local separat. Reprezentanții Romtelecom susțin că apelurile sînt tarifare doar din momentul în care răspunde operatoarea, nu și pe durata mesajelor. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns