Că liniștea ce s-a așternut peste transportul public din Moinești odată cu organizarea licitației pentru concesionarea traseelor din oraș este una mai mult decît aparentă, o dovedesc și acuzațiile reciproce pe care continuă să și le aducă cele două părți implicate, Asociația „Trans Moinești”, condusă de Costache Popa, respectiv Asociația „Transloc”. Principalul măr al discordiei rămîne clasicul traseu Moinești – Comănești, pe care îl face asociația lui Popa, dar care se suprapune în bună parte peste traseul ce străbate municipiul Moinești de la Fîntana lui Panoschi (granița cu orașul Comănești) pînă în cartierul Lucăcești, traseu cîștigat de SC „Transmar”. De aici și pînă la acuzațiile reciproce referitoare la furtul de călători nu a mai fost decît un pas, pe care cele două părți nu au ezitat să îl facă. Victor Neamțeanu, referent în cadrul Primăriei Moinești, dar și viceprimarul Neculai Nechifor susțin însă, că ruta dintre cele două orașe vecine nu este singurul motiv de zîzanie. „Al doilea traseu din oraș merge din centru prin cartierul Găzărie pînă la granița cu comuna Măgirești, dar pe aici trec și microbuzele care vin de la Prăjești. Cum prima stație a traseului urban este în imediata apropiere a intersecției, unii șoferi care vin de la Prăjești nu ezită să ia și călătorii de aici, deși nu ar avea voie să oprească în stația respectivă. Dacă îi întrebi de au oprit, spun că stau la intersecție. În plus, nu-și respectă nici traseul aprobat de pe varintă, ci intră în prin centru”, ne-a declarat Victor Neamțeanu. Acesta a adăugat că un al treilea pui de scandal se află în cartierul Lucăcești, acolo unde se întîlnesc microbuzele de la „Transmar”, care vin de la Fîntîna lui Panoschi și cele care vin din Zemeș. „Din fericire însă, aici situația e ceva mai calmă, pentru că stațiile diferă și sînt respectate”, a încheiat Victor Neamțeanu. (Eduard CUCU)
Lasă un răspuns