Bacauanul Silviu Raileanu a cistigat, ieri, 11 august, premiul cel mare pus in joc de societatea Pambac in campania „Piine gratis pe viata!”. Fabricantul bacauan a decis, la inceputul anului, sa aduca din nou in atentia consumatorilor faimoasa „eticheta Pambac”, prin lansarea concursului „Cistiga cu Pambac piine gratis pe viata”. Pe parcursul celor sase luni de desfasurare a campaniei, organizatorul a inminat deja 500 de premii „Piine gratis pentru o luna” si sase premii „Piine gratis pentru un an”.
Silviu Raileanu are 53 de ani si este somer. A fost, o perioada, paznic la una dintre scolile generale din Bacau, dar apoi si-a pierdut locul de munca. Acum a facut un curs la o societate de paza si securitate si spera intr-o noua angajare. In campania Pambac a intrat chiar de la inceput si a depus, constiincios, cite un plic cu etichete in fiecare luna. In iunie spune ca a venit la magazin cu trei plicuri, iar unul a fost cistigator, astfel incit timp de o luna a beneficiat de piine gratis de la aceasta societate. Norocul sau nu s-a consumat cu totul, atunci, ba, dimpotriva, si-a dovedit valentele abia ieri, cind din teancul de sute de plicuri cel cistigator s-a dovedit tot al lui. „Marti seara m-am intors de la Piatra Neamt, de la niste rude. Eu am fost mecanic de avioane si am venit doar pentru a-mi viza carnetul de somer. Cind am primit telefonul de la Pambac, am crezut ca face cineva o gluma. Se pare, totusi, ca soarta si-a intors, in cele din urma, privirea si catre mine” – a spus, simplu, Siviu Raileanu. Inalt, subtire, inca bulversat de vestea mare pe care tocmai o primise, cistigatorul a afisat, tot timpul, o privire agera si un aer de om pus mereu pe sotii, glumet si parca hotarit sa ia viata in piept chiar daca il incearca mai greu uneori.
Piine pina la 68 de ani
Cistigatorului i-a fost inminat premiul chiar de Alin Giurea, presedintele societatii Pambac. Silviu Raileanu a primit un set de vouchere, care ii asigura piinea zilnica pentru urmatorii doi ani, dupa care el poate opta fie pentru a incasa contravaloarea premiului pentru toti anii urmatori la un loc, fie pentru a primi, zilnic, de la magazinul Pambac in continuare cite o piine pe zi. „Conform regulamentului stabilit pentru aceasta campanie – ne-a spus directorul de marketing al Pambac, Tatiana Soldeanu -, pentru ca nu putem in nici un caz «negocia» durata vietii unui om, am apelat la datele statisticii oficiale, in care, pentru Regiunea Nord-Est a Romaniei, durata medie de viata a unui barbat este de 68 de ani, iar a unei femei de 76 de ani.
Premii si pentru magazine
„In ultimii ani, atentia noastra a fost concentrata in special pe produsele si brandurile Pambac de impact national. Incepind cu noiembrie 2009, odata cu lansarea campaniei de etichetare a franzelei Pambac, am demarat un amplu program dedicat produselor de panificatie adresate pietei locale. Obiectivul nostru este de consolidare a pozitiei de lider local pe piata de panificatie si redobindirea procentelor,din cota de piata, pierdute in ultimii ani” – ne-a declarat Alin Giurea. Promotia s-a desfasurat in reteaua de magazine Pambac si intr-un numar de magazine partenere, selectate de organizator. In paralel cu promotia pentru consumatori s-a derulat si o promotie adresata acestor magazine. In fiecare luna de concurs, magazinul care a insumat cele mai multe plicuri participante a primit, de la Pambac, cite un televizor LCD. „Etichetarea franzelei Pambac, concursul «Cistiga cu Pambac piine gratis pe viata» si noile chioscuri de piine Pambac fac parte din acest amplu program, prin care ne propunem sa rasplatim fidelitatea consumatorilor Pambac, sa consolidam imaginea brandului nostru, dar si sa luptam pe cont propriu impotriva evaziunii care tinde sa sufoce acest sector de activitate” – a precizat Alin Giurea.
rd a zis
Articolul face publicitate mascata, mai corect ar fi fost ca Pambac-ul sa cumpere spatiu publicitar si sa se laude singur (sau poate s-a platit autorului articolului, am remarcat ca a mai laudat Pambac-ul si altadata). De ce nu scrieti despre calitatea din ce in ce mai prosata a painii. O campanie in stilul anilor 90 nu duce la rezultate (aruncati cu banii in vant).
bachus01 a zis
RD pentru cultura ta generala , acest articol a aparut in toata presa locala si se numeste comunicat de presa!
madonna a zis
Felicitari nenea somer! Totusi nu e musai ca o consunati integral zilnic doar ptr ca e gratis!
rd a zis
1. Poti sa-mi dai alte exemple unde a aparut acest articol in media locala?
2. Comunicatul de presa se da intotdeauna la initiativa institutiei care il emite si este o aparitie planuita, cu scopul de informare, care nu trebuie confundata cu publicitatea. Schimbarile in politica unei companii, lansarea de produse si servicii noi, rezultate financiare deosebite, numiri in functii importante, sponsorizari, inaugurarea unor unitati de productie, tot ceea ce se intampla sau se schimba intr-o institutie merita sa fie comunicat cel putin catorva ziare sau posturi de radio si tv, pt ca schimbarea insasi este o stire de presa.
3. Daca esti obiectiv analizeaza articolul, putem face si discutii pe text, si pentru cultura ta generala vei intelege ca nu intruneste cerintele unui comunicat de presa.
Apropo, esti consumator de paine Pambac ? Ce parere ai de calitatea painii ?
Anonim a zis
rd, ai brutarie si esti invidios?! parca esti prea pornit si miroase a invidie. eu mananc paine de pambac cu seminte si lipie. este f buna!