Grupul Metro, unul dintre cei mai mari retaileri din lume, deschide astazi, 31 iulie, cel de-al 16-lea magazin din reteaua dezvoltata in Romania, in Bacau. Investitia a ajuns la peste 17 milioane de euro, si este amplasata in complexul European Retail Park, din zona comerciala de Sud a Bacaului, la intrarea dinspre Adjud, unde a mai fost deschis, pina acum, hypermarketul bauMax. Complexul real-Hypermarket se intinde pe aproximativ 11.700 de metri patrati, cu o suprafata utila de vinzare de peste 6.100 mp, pentru 82 de magazine.
Investitorii au creat aici 400 de locuri de munca, intr-un magazin care functioneaza zilnic intre orele 6,00 – 23,00. Noul magazin mai ofera clientilor, pe linga cele 40.000 de sortimente de produse, care vin in proportie de 80% de la furnizori locali, si servicii de transport gratuit pentru clienti, cu microbuze personalizate, livrarea gratuita a marfurilor, comenzi de produse proaspete si vinzari pe baza de credite direct din magazin. Hypermagazinul dispune de 1.250 de locuri de parcare si de 28 de case de marcat.
Plan de expansiune la real-Hypermarket Romania
Inaugurarea marketului a fost prefatata, ieri, 30 iulie, de o intilnire cu ziaristii, la care au venit directorul general al real-Hypermarketului, Tjeer Jegen, si directorul de operatiuni al real-Romania, Andreea Lupea. „Planul nostru de expansiune in Romania – a spus Tjeerd Jegen – vizeaza 21 de hypermarketuri in primii trei ani. Astfel, vom mai deschide inca sapte magazine in 2009 si vom ajunge la un total de 28. Magazinul din Bacau este primul din Moldova, dar vom mai construi si alte locatii in aceasta regiune. Romania devine, pe zi ce trece o piata tot mai dinamica si concurentiala, de aceea eforturile noastre se indreapta spre o cit mai buna pozitionare, sub aspectul calitatii, diversitatii si bunei serviri”.
Grupul Metro a investit in Romania peste 300 de milioane de euro si a ajuns la vinzari, in 2007, de 367 de milioane de euro. Numarul salariatilor de aici este de 7.500. Tot ieri, seara, oaspetii magazinului au fost oamenii de afaceri si reprezentantii autoritatilor bacauane, furnizorii si potentialii clienti, la un cockteil si un show sustinut de Stefan Banica Jr.
Mai tari ca altii din bransa
Complexul real-Hypermarket din Bacau vine, in plus fata de celelalte magazine mari din zona, cu o galerie de magazine de firma (intre care Vodafone, Orange, Secuiana, Mondex Sibiu, B&B, Inmedio etc.) si cu o galerie comerciala impartita in trei zone distincte: Freesh Food, Dry Food si Non Food, pentru produse alimentare proaspete, pentru o adevarata colectie din cele mai felurite vinuri si bauturi spirtoase (350 de vinuri romanesti si 250 internationale, din Europa si din Lumea Noua) si pentru produse industriale de uz gospodaresc, pentru igiena personala, articole de imbracaminte si de birotica, electronice si electrocasnice etc. Tot ca o particularitate, am remarcat spatiile largi, echipamentele tehnice, brutaria, patiseria si cofetaria, in care s-au investit nu mai putin de 500.000 de euro, si raionul special de produse preparate calde. Distincte sint si raioanele de peste, cu felurite specii de peste viu, si de carne sau brinzeturi, bogat dotate cu produse. Gama de servicii in magazin (sistemele de finantare, verificarea aparaturii la bancul de proba, ajustarea hainelor, livrarea la domiciliu a produselor nealimentare cu volum mare si valoarea de peste 500 de lei, biroul pentru returnarea produselor, comenzi in raionul de gastronomie si serviciile unui somelier care vine, periodic si in magazinul din Bacau) completeaza ofertele noului real-Hypermarket.
Lasă un răspuns