In Irlanda, publicitatea comparativa explicita este acceptata de lege, de jucatorii de pe piata si de „CNA”-ul lor. Recesiunea economica din ultimele luni a dus la aparitia a tot mai multe clipuri publicitare care vin in intimpinarea dorintei consumatorilor de a cumpara „mult, ieftin si bun”.
Genul acesta de publicitate permite sa-ti prezinti produsele raportindu-te la altele existente pe piata, evident, cele ale concurentei. Astfel, „x” clameaza ca «tiribomflasul cu tucumbar»
scos de el la raft ar fi mai ieftin si de o mai buna calitate decit cel al lui „y”. Si tot asa…
Dupa mine, publicitatea comparativa explicita ar trebui permisa, poate chiar impusa, partidelor politice, in perioada campaniei electorale. Citeva posibile sloganuri care-mi vine in minte ar fi
(gindindu-ma, nu-i asa, doar la o anumita parte a clasei politice): „Noi sintem harnici, competenti si ne multumim cu cit va da mina! Ei, nu!”; „Candidatii nostri mint mai putin si mai credibil decit
candidatii lor! Votati-i si va vor convinge!”; „Ei vor gaini, porci, tuica si vin/ Noi ne-asteptam la mult mai putin!”. Lasati-va imaginatia sa zburde…!
Lasă un răspuns