Societatea Agricola, din Bacau, a iesit, in evidenta, la expozitia din acest an companiei Metro Cash & Carry cu standul sau avangardist. Expo Metro este dedicata, an de an, clientilor profesionisti si partenerilor companiei, manifestare la care, de aceasta data, au participat 400 de vînzatori de bunuri si de servicii. Agricola a avut un stand propriu, în care produsele au fost promovate printr-o formula noua, avangardista, într-o inedita forma de prezentare. Speialistii în marketing au renuntat la clasicele vitrine frigorifice, iar produsele au fost prezentate la rang de „bijuterii”, în cutii de culoare rosie, capitonate cu catifea, în care produsele au fost prezentate singular.
Piesele de rezistenta au fost, în standul Agricola, carnea de pasare refrigerata ambalata BDF, salamurile crud-uscate, cu focus pe Salamul de Sibiu, Salamul Ambasador si Salamul Banatean, dar si preparatele din carne de pui, Jambonelul din piept de pui , Specialitatea natur si sunca din piept de pui presata. Alaturi de brandul Agricola, a fost promovat si brandul Sav’Or pentru produsele pre-gatite din carne si vegetale. „Am vizat, în primul rînd, consolidarea relatiei cu unul dintre cei mai importanti clienti din România, care este compania Metro – ne-a declarat presedintele societatii Agricola, Gheorghe Antochi. Reprezentantii nostri de vînzari au stabilit contacte cu potentialii clienti, au discutat cu sefii fiecarui magazin, iar produsele Agricola au fost prezentate în standurile de gastronomie ale partenerului Metro”. Astfel, carnea de pasare a fost promovata prin prezentare în vitrina asistata si prin degustari cu bucatari specializati, care au atras vizitatorii prin prezentari în direct. Zona de mezeluri a fost dominata de standul Metro si de o impresionanta cetate medievala, în care toata lumea a degustat preparate din carne. În acest stand s-a promovat sortimentul Salamul de Sibiu Horeca Select, realizat de Agricola si Metro.
Metro Expo este cea mai mare expozitie dedicata profesionistilor din comert. Evenimentul se înscrie în strategia de formare pe segmentul de clienti HoReCa (hoteluri, restaurante, catering) si antreprenori, cu scopul de-a se diferentia de celelalte retele de pe piata. (Petru DONE)
Lasă un răspuns