Companiile bacauane Agricola si Pambac se numara, deja, printre candidatele concursului „Premiile revistei Piata” din acest an. „Premiile Piata”, dedicate industriei bunurilor de larg consum, este o competitie rezervata producatorilor, distribuitorilor si comerciantilor din retailul modern, iar in acest an ajunge la a VII-a editie. Premiile vor fi decernate pe 7 noiembrie, laureatilor sectiunilor Cel mai bun produs nou (Sectiunea I), Cea mai eficienta promotie (II), Cel mai puternic brand (III), Cele mai moderne servicii de distributie si logistica (IV), Cel mai dinamic comerciant din retailul modern (V), Cea mai eficienta promotie organizata de un comerciant din retailul modern (VI), Cea mai buna campanie de responsabilizare sociala din industria FMCG ( VII), Cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum (VIII), Cel mai bun comerciant roman din retailul modern (IX), Marele Premiu pentru cel mai bun furnizor (X) si Marele Premiu pentru cel mai bun comerciant din retailul modern (XI).
Astfel, Grupul Agricola concureaza la Sectiunea I – Cel mai bun produs nou, la Grupa produse din carne cu Salamul domnesc, Salamul de Sibiu – editie de colectie vin rosu, Cirnatii Sticks si Micii gustosi de la fabrica Salbac din structura sa, dar si cu gama Grill refrigerata (carne de pui si porc) ambalata skin, de la Europrod. La Grupa alte produse alimentare, Europrod vine cu Snitelul vegetal refrigerat. La Sectiunea II – Cea mai eficienta promotie, Grupa produse din carne, Agricola propune Pachetul salam Sinaia 4 la pret de 3, Pachetul Sinaia 1 plus 1/2 si Salamul Ardelenesc 1 plus 1/2, de la Salbac.
Agricola si Pambac participa si la la Sectiunea III – Cel mai puternic brand (Grupa produse din carne – Agricola si Grupa produse de baza – Pambac, cu faina Grania), iar Agricola, prin Agricola International, s-a mai inscris si la Sectiunea V – Cel mai dinamic comerciant din retailul modern si la Sectiunea VIII – Cel mai bun furnizor roman de bunuri de larg consum. De asemenea, Agricola International mai apare si la Sectiunea X – Marele premiu pentru cel mai bun furnizor.
Ca si la editiile anterioare, la care companiile bacauane au fost laureate, trofeele vor fi acordate pe baza voturilor partenerilor de afaceri: comerciantii voteaza pentru atribuirea premiilor destinate producatorilor si distribuitorilor, iar producatorii si distribuitorii pentru desemnarea cistigatorilor trofeelor destinate comerciantilor. Voturile retailerilor si cele ale furnizorilor sint proportionale cu cota fiecarei companii din piata bunurilor de larg consum, asa cum este calculata de organizator.
Comisia de nominalizari este constituita de organizator si are ca membri renumiti specialisti din agentiile de advertising, branding si research, precum si ziaristi specializati in industria FMCG. Membrii Comisiei de nominalizari au dreptul sa propuna un numar nelimitat de candidaturi la oricare dintre sectiunile concursului.
Lasă un răspuns