• conducerea asociației transportatorilor privați spune că își va trimite autobuzele pe toate traseele din Bacău pentru a recupera pierderile suferite prin intrarea pe traseul 17 a celor de la SC „Transport Public”
Războiul oarecum mocnit dintre SC „Transport Public” și Asociația Operatorilor de Transport Public Privat (AOTPP) are toate șansele să devină unul la scenă deschisă, după ce, ieri, conducerea asociației s-a arătat decisă să-și bage autobuzele și pe celelalte trasee din oraș începînd de pe 25 iulie. „Am încercat să rezolvăm problemele pe cale amiabilă, dar vedem că nu se poate. Decizia Tribunalului din Suceava este clară: trebuie suspendată hotărîrea Consiliului Local prin care s-a decis organizarea licitației de concesionare a traseelor de transport public din municipiul Bacău, dar nimeni nu ia nici o decizie. În acest moment, autobuzele SC „Transport Public” circulă ilegal pe traseul 17, ceea ce ne afectează foarte mult. Din acest motiv am decis să intrăm și pe celelalte trasee din oraș, în primul rînd pe traseul 22, dacă pînă pe 25 iulie situația rămîne neschimbată”, ne-a declarat Vasile Luncanu, președintele AOTPP Bacău. Acesta, dar și administratorii celorlalte firme care fac parte din asociație, nu au exclus însă nici varianta organizării unor mitinguri de protest. În ceea ce-l privește pe Neculai Șutu, directorul SC „Transport Public”, acesta a refuzat în ultimul timp să comenteze decizii AOTPP pe motiv că „transportul public în municipiul Bacău este reglementat de Primărie”. Primărie care, mai nou, pare decisă, potrivit unor surse din interiorul Consiliului Local, să organizeze o nouă licitație pentru concesionarea traseelor de transport public. Pînă atunci însă, rămîne de urmărit dacă cei de la AOTPP se vor ține de cuvînt sau nu. Oricum, Luncanu spune că „putem face față fără probleme chiar dacă ar fi să deservim toate traseele, în condițiile în care în acest moment avem 45 de autobuze, din care pe traseul 17 circulă doar 20”. De altfel, asociația a și făcut prima mișcare din acest punct de vedere punînd în circulație trei autobuze „Neoplan”, cu trapă ce permite urcarea în mașină a persoanelor cu handicap imobilizate în cărucior. În plus, Luncanu a lăsat să se înțeleagă că tarifele parcticate de AOTPP pe celelalte trasee vor fi foarte mici, unele voci vorbind de un preț al biletelor de 5.000 sau 6.000 de lei. (Eduard CUCU)
Lasă un răspuns