Constructorii UMB și Trace (Bulgaria) au transmis CNAIR facturi de 284 milioane lei în primele 10 zile ale lunii iunie, conform datelor financiare. Cea mai mare factură, de 131 milioane lei este, a firmelor lui Dorinel Umbvrărescu, depusă pe 4 iunie, pentru primul lot al secțiunii Buzău – Focșani. A doua factură ca valoare, 82 milioane lei, este tot a UMB pe Lotul 3 Buzău – Focșani, iar Trace (Bulgaria) a depus pe 6 iunie, o factură de 71 milioane lei pentru lotul 2 al secțiunii Ploiești – Buzău, conform datelor analizate de Economedia.
UMB lucrează pe toate cele patru loturi ale secțiunii Buzău – Focșani din A7 Autostrada Moldovei, iar procentele de execuție sunt cuprinse între 32 și 40%, conform monitorizării CNAIR.
Astfel, UMB a ajuns la 32,17% execuție pe Lotul 1 al secțiunii Buzău – Focșani, lotul cu viaductul de peste un kilometru peste râul Buzău). Lotul Buzău – Vadu Pașii cu o lungime de 4,6 kilometri și are termen de finalizare august 2024 (20 de luni de la startul lucrărilor). Chiar dacă nu este un lot lung, lotul include viaductul de 1360 de metri peste râul Buzău, iar pentru finalizarea la termen este nevoie de accelerarea lucrărilor.
Pe lotul 3 Râmnicu Sărat – Mândrești/Munteni cu o lungime de 36 km, UMB a ajuns la 32% execuție. Acesta are termen de finalizare prima jumătate anului 2025.
Marți, Direcția Regională de Drumuri și Poduri Buzău anunța că Lotul 2 Vadu Pașii – Râmnicu Sărat cu o lungime de 31 kilometri a ajuns la 37% execuție, iar termenul contractual de finalizare este în aprilie 2025.
Lotul 4 Mândrești – Focșani Nord (cocoașa Focșani) cu o lungime de 11 km este la doar 40% și trebuie terminat în această toamnă.
Secțiunea Buzău – Focșani are patru loturi cu o lungime totală de 82 de km, însă doar loturile 1 și 4 de la capete au termen de finalizare 2024, iar pentru loturile mai lungi, de mijloc (67 km) prima jumătate a anului 2025. La o vizită anterioară din luna martie pe A7, în județul Vrancea, patronul UMB, Dorinel Umbrărescu, spunea că „speră” la finalizarea secțiunii Buzău – Focșani.
Nu se va putea circula pe autostradă completă de la Ploiești la Buzău în 2024 pentru că de-abia au început lucrările pe lotul 3 Pietroasele – Buzău (14 km, lotul Nurol).
Lasă un răspuns