Banc Post a extins SmartTel WAP, serviciu care acum este disponibil în prezent pentru toți clienții de carduri ai băncii, persoane fizice și juridice, care sînt utilizatori de telefoane mobile în rețelele Orange și Connex, prevăzute cu terminale WAP. SmartTel WAP îi permite abonatului să obțină informații privind soldurile conturilor sale de card și curente sub forma unor pagini de Internet, cu ajutorul microbrowser-ului încorporat telefonului mobil. SmartTel WAP le oferă în plus utilizatorilor și posibilitatea de schimbare a parolelor personale de acces, precum și alte servicii informaționale, cum ar fi adresele și numerele de telefon și fax ale unităților Banc Post, localizarea bancomatelor din rețeaua băncii, informații despre cardurile emise, dobînzile practicate în mod curent și cursul valutar pentru ziua curentă sau retroactiv.
Accesul la acest serviciu se face de pe telefoanele mobile Orange prin accesarea de pe portalul Orange Wap a meniului „Externe”, iar de pe telefoane mobile Connex, prin apelarea meniului „Afaceri” din portalul Connex Wap, în ambele cazuri pe baza identificării cu parolă.
Ca să beneficieze de acest serviciu, clientii încheie un contract cu Banc Post, în care menționează conturile de card și curente pentru care solicită obținerea de informații în acest mod.
Banc Post mai oferă încă două servicii de mobile banking: SmartTel SMS, care permite obținerea de informații de cont pe telefoanele mobile din rețelele Orange, Connex, Cosmorom și Zapp sub formă de mesaje SMS și SmartTel 3G, care le permite abonaților din rețeaua Zapp să acceseze informații bancare sub formă de pagini WEB. (Florin POPESCU)
Lasă un răspuns