Grupul BRD-GSG Bacau a lansat, la mijlocul acestei saptamini, pentru judetele Bacau si Vrancea, in care se intinde reteaua sa de unitati, cardul „A la carte”. Evenimentul a fost pregatit intr-o formula neconventionala si prezentat intr-un stil alert, dar agreabil. Pentru piata bancara din Romania, cardul „A la carte” este o noutate absoluta, pentru ca incorporeaza intre datele care il personalizeaza inclusiv o imagine sugerata chiar de proprietarul lui, imprimata pe fata cardului. Astfel, proprietarul poate avea, in imagine, propriul portret sau pe cel al unei persoane la care tine mai mult, imaginea animalului de companie sau poate o imagine de la un eveniment de familie.
La prezentarea de la Bacau, la care au participat ziaristi din judetele Bacau si Vrancea, au venit Lucian Lazar, directorul executiv delegat al Grpului Bacau al BRD, Maricela Litcanu, directorul sucursalei judetene Bacau a bancii, si Dan Popa, directorul sucursalei Vrancea.
Numele noului produs, „A la carte”, a fost special ales pentru a simboliza posibilitatea pe care clientul o are de a-si personaliza propriul card asa cum doreste. „In prima faza – a spus Lucian lazar -, clientul va furniza bancii fotografia preferata, salvata pe un suport de stocare, urmind ca in scurt timp BRD sa lanseze un site web dedicat, prin intermediul caruia clientii sa-si poata solicita si personaliza cardul. Acum, pe site-ul brd.ro functioneaza un simulator in acest scop. Cardul va fi disponibil in zece zile lucratoare dupa semnarea cererii de emitere si validarea designului de catre client”. Cu utilizare internationala, cardurile vor fi echipate cu chip si emise atit sub sigla VISA, cit si sub cea a MasterCard.
„A la carte” beneficiaza de toata gama functionalitatilor specifice unui card. Fotografiile trebuie sa respecte anumite exigente juridice referitoare la drepturile de autor si la proprietatea intelectuala, utilizarea unor marci înregistrate sau a unor imagini cu conotatii religioase, politice, rasiste sau sexuale nefiind permisa. „BRD ramine, astfel, în avangarda inovatiei în domeniul produselor monetice si va continua sa aduca surprize placute pe piaţa romaneasca de profil, produse care vor facilita platile fara numerar pentru clienti” a spus Maricela Litcanu.
BRD a lansat în 1995 primul card de credit din România – cardul Prima – si a introdus, în anul 2000 serviciul de plata a facturilor la ATM. Banca a primit, în anul 2005, premiul pentru cel mai puternic emitent VISA din lume, pentru cele peste 500.000 de carduri emise în doua luni, în timpul campaniei „Carduri unice în lume”. În campanie, BRD a emis carduri bancare „editie limitata”, cu un design unic, prezentind imagini memorabile ale marilor campioni romani Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.
Lasă un răspuns