Mai mulți clienți ai companiei Dan Air se plâng de faptul că nu pot contacta compania la un număr de telefon pentru a solicita informații sau a face diverse reclamații vizavi de serviciile operatorului. Conducerea companiei susține că va implementa un serviciu call-center în perioada următoare.
Matt Ian David, CEO-ul Dan Air, prezent la Bacău pentru lansarea oficială a operațiunilor pe Aeroportul Internațional „George Enescu” (AIGE), a explicat faptul că implementarea unui call-center durează, fiind o operațiune complexă, însă va exista în viitor.
„Va exista și un număr de telefon pentru că știm că la Bacău modelul de business nu funcționează fără call-center. Este în curs de implementare.
Ideea este următoarea. Ca să angrenezi un call-center durează undeva la șase luni cel puțin pentru că trebuie să pregătești o societate externă, din afară, să opereze sisteme de rezervări, sisteme complexe de gestiune zboruri și așa mai departe. Asta e prima piedică”, a explicat CEO-ul Dan Air.
Pe de altă parte, Matt Ian David susține că nici alte companii aeriene din Europa nu folosesc liniile telefonice pentru a comunica cu clienții. Acesta se laudă însă cu timpul de răspuns pe e-mail sau messenger, susținând că în maxim 24 de ore clienții primesc răspuns.
„Noi avem un timp de răspuns foarte bun, de maxim 24 de ore, iar pentru situațiile urgente, în maxim 3 ore. Iar pe messenger sau instagram se răspunde instantaneu, avem agentul nostru care răspunde la solicitări”, a completat CEO-ul Dan Air.
Gianina a zis
Va rog sa nu mai mintiti legat de raspunsuri a durat chiar si o luna sa primesc un raspuns iar la unele solicitari nici in acest moment nu am primit raspuns .
Mihai S. a zis
Comunicarea asta doar pe cale electronică. Firmele aviatice își bat joc de călători, răspund după luni de zile, la telefon cu taxare normala nu răspunde nimeni doar la cele cu suprataxa. Ar trebui prin lege sa fie obligate companiile aviatice să aibă birouri fizice in aeroporturile de unde zboară – exemplu Dan Air care are baza in Bacău. Dacă tu că mare operator aviatic nu-ți permiți să plătești un angajat, du-te și fă altceva, vinde cartofi sau sifoane.
Ceva e in neregula cu aceasta companie – Dan Air – îți dă un sandwich, bagaj de cala 24 kg (curios, trolerul de cabina nu este inclus in bilet) cu un bilet cu preț mediu de cca. 100 euro/cursa/pasager. Eu zic că iese din zona low-cost, ganditi-va la o familie cu 1-2 copii, dus-intors, total transport 600-800 euro. Cam mult!!!! Sa zicem că o familie care trăiește în străinătate și ar vrea sa vina in Romania să-și vadă rudele, pe lângă acest transport scump, mai aduce un cadou, mai cheltuie aici câteva sute de euro și ajunge per total cat un sejur in Tenerife. Rezultatul: traficul aerian va rămâne la un nivel redus, probabil Dan Air va pleca de la Bacau.
Ionut a zis
Neserioși, bătaie se joc la adresa călătorilor. Se anulează zborurile din lipsa de personal. NU MAI INCURCATI LUMEA. Sa se spună ca vin la Bacău, pentru a anula zborurile. RUȘINE
Constantin a zis
Sa vă fie rușine cumpăr loc în față și mă mutați în spate merge pe pile și aici ,(România) sînt mulți pasageri care nu au locurile cumpărate .nu mai mergem cu voi
Florin a zis
Cînd operați pe Valencia,Spania București!✌️
Popa a zis
In luna iunie 2024 încă nu exista acest număr de telefon firma neserioasa
Scurtu Georgeta Daniela a zis
Mai oameni buni,angajativa oameni serioși la cekin, nu oameni care dorm,miam cumpărat bilet pe data de 17 august la ora 16:00 și am mers sa fac cekinul și pe biletul de cekin mia scris ca trebuie sa merg la poarta 301,am mers și am stat pana la ora 16:45 nu mai venea avionul după care a venit 2 domni din aeroport și mau întrebat dacă am bilet și ce sbor,eu leam arătat biletul și domni miau spus ca avionul meu a plecat ca stau degeaba aici la poarta 301 ca trebuia sa stau la poarta 302 și ca le pare rău dar trebuie sa plec din aeroport,deci zborul meu lam pierdut dim cauza incompetentei angajatului de la cekin.Bani mei de pe bilet și timpul pierdut cine mile da înapoi? RUSINEEEE!!!!