Central Plaza Hotel organizeaza, in perioada 14 – 15 septembrie, la Piatra Neamt, la Central Plaza Hotel, conferinta „Marketing Online in Turism”. Evenimentul – ne-a informat Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est – isi propune sa puna in evidenta beneficiile majore pe care promovarea in online a business-urilor le aduce vinzarilor si PR-ului, comunicarii si marketing-ului turistic în general.
Prima zi este rezervata, de la ora 10,00, prezentarilor si dezbaterilor, iar în ziua a doa se vor sustine doua workshop-uri aplicate, de cite 90 de minute fiecare.
Cei 11 speakeri sint nume importante în sfera marketingului online, specialisti in domeniile lor. Printre ei, Doru Marculescu – general manager la infoturism.ro, Mugur Patrascu – head of marketing pentru ileo Marketing Interactiv, cea mai mare companie de comunicare digitala a grupului Leo Burnett, Alexandru Negrea – social-media manager pentru Banca Comerciala Romana, Monica Jitariuc, head of social media si partener The Practice, cea mai premiata agentie romaneasca de PR.
Traian Badulescu, general manager la Travel Advisor Media, va prezenta tema „Presa online de turism din Romania”, Razvan Pascu „Marketing Online sau PR in turism? Sau amindoua?”, Doru Marculescu „Futurism online”, Filip Lepu „Tehnologie pentru marketingul online”, Tudor Iacob „Inbox-ul: o destinatie exotica?”, iar Mugur Patrascu „Avem o afacere, cum procedam? Concret si aplicat despre ce poate sa faca online-ul pentru turism”. De asemenea, Monica Jitariuc prezinta „Nou! Senzational! Incredibil! Destinatie noua: PR-ul online! Bon voyage!”, Cristian Ignat „Cum obtii rezultate in promovarea online”, Cristian China Birta „Turismul agentiilor de turism in social media”, Bogdan Puscasu „Promovarea online a Congresului European de Turism Rural”, Dan Andone „Conferinta de lansare a Proiectului Recultivatur”, Alexandru Negrea va vorbi despre Pagini de Facebook pentru turism, iar Doru Marculescu despre Principalele site-uri de turism si rezervari online (Quo vadis).
Evenimentul se adreseaza administratiilor si autoritatilor regionale si locale, organizatiilor din domeniul turismului, reprezentantilor ofertei turistice (hoteluri, pensiuni, restaurante, agentii de turism, specialistilor din domeniul marketingului online si din turism si ghizilor sau altor persoane interesate de subiectele conferintei. (Petru DONE)
Lasă un răspuns