Reprezentanții companiei E.ON spun că preluarea apelurilor privind avariile în rețelele de energie se realizează cu unele întârzieri, ca urmare a unor lucrări la infrastructura IT.
„Activitatea de înregistrare a sesizărilor primite de la consumatori – declară Sorin Munteanu, purtător de cuvânt la E.ON Moldova – necesită în această perioadă un timp mai îndelungat, ca urmare a unor lucrări pe care compania noastră le realizează la sistemul informatic ce deservește serviciul de Call Center. Lucrările de modernizare a infrastructurii informatice sunt programate să dureze până la sfârșitul acestei săptămâni. Prin intermediul Telverde, consumatorii pot semnala întreruperi ale alimentării cu energie electrică, situații cu potențial de risc de accidente, cum ar fi: tablouri electrice, posturi de transformare și firide neîncuiate ori cu sistemul de închidere deteriorat, stâlpi sau conductoare căzute la pământ. Serviciul este disponibil non-stop la numărul de telefon 0800 800 929, apelabil din principalele rețele de telefonie fixă sau mobilă, fără costuri pentru client. (Ramona IONESCU)
bibi a zis
E.ON o companie de tot RAHATUL !!!!