• furnizorul dorește în acest fel să evite aglomerația formată la cele două casierii din oraș • două dintre ghișee vor fi amplasate pe strada Ștefan cel Mare, iar unul la casieria din zona Republicii
Constantin Pintilescu, din Bacău, a fost nevoit să-și piardă, ieri, două ore ca să achite factura în contul energiei electrice consumate. Băcăuanul și-a permis să stea la coadă atîta timp și pentru că este pensionar. Membrii activi ai familiei sale, care merg la serviciu sau la facultate, au amînat pînă în ultima clipă obligația de plată, pentru că nu aveau timp de pierdut la casierie. Și asta deși taxa de rebranșare în cazul în care li se taie curentul este de trei ori mai mare decît valoarea facturii.
Holurile casieriei Electrica din strada Ștefan cel Mare erau ieri pline ochi, la fel ca și în zilele anterioare, la fiecare ghișeu fiind aliniate cîte 60-70 de persoane. La casieria Electrica din zona Străzii Republicii, cozile de cel puțin 100 de persoane formate încă de la ora 7 dimineața amintesc de vremurile dinainte de 1990, cînd oamenii se trezeau dis-de-dimineața pentru a sta la rînd la lapte.
Potrivit reprezentanților Electrica, motivul pentru care abonații sînt obligați să stea la rînd ore întregi îl reprezintă implementarea unui nou sistem de facturare, care îngreunează operativitatea casierițelor. „Faptul că trebuie tipărite trei facturi în cîte două exemplare fiecare este un dezavantaj, pentru că se pierde foarte mult timp. Problema se va rezolva în aproximativ o lună, pînă cînd toți abonații vor fi luați în evidență de noul program informatic, după care identificarea în funcție de cod se va face mult mai ușor”, ne-a declarat Traian Mazilu, directorul Filialei Electrica Moldova.
Pentru a rezolva măcar parțial problema aglomerației înregistrate la casierii, Sucursala Electrica Bacău a decis să mai înființeze trei noi ghișee. Două dintre noile puncte de încasare vor fi amplasate la casieria din strada Ștefan cel Mare, iar cel de-al treilea, la casieria din zona Republicii. „Am început deja amenajarea celor trei noi ghișee și cred că la jumătatea lunii martie acestea vor fi deschise. Sperăm ca în acest fel să rezolvăm problema aglomerației înregistrate la punctele de încasare”, a precizat Nadia Tofan, noul director al Sucursalei Electrica Bacău. În prezent, abonații care plătesc facturile la casieria din str. Ștefan cel Mare au la dispoziție trei ghișee, iar cei din zona Republicii, doar două. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns