Revista Business Magazin a dedicat, in numarul sau din aceasta saptamina (391/2012), cover story-ul sau presedintelui Grupului Agricola, Grigore Horoi, si companiei pe care o conduce.
Autoarea reportajului-analiza il numeste pe Grigore Horoi „seful Clostii cu puii de aur”, dupa evenimentul derulat in aceste zile in Bacau care a marcat aniversarea a 20 de ani de la infiintarea grupului Agricola si a 55 de ani de la pornirea primei sale unitati, dar si finalizarea procesului de rebrenduire a companiei, unul dintre noile sale simboluri fiind un grup statuar creat dupa celebrul Tezaur de la Pietroasa, Closca cu puii de aur.
In acest cover story, Grigore Horoi vorbeste de transformarea Grupului Agricola in cei 55 de ani de activitate a unitatilor care il compun, noua de toate, iar autoarea articolului crede ca atit compania, cit si staff-ul ei se afla chiar in cautarea clostii cu puii de aur, Agricola fiind unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata carnii de pasare.
Compania a ajuns la peste o jumatate de miliard de lei cifra de afaceri, din productia de carne de pui, oua, salamuri si preparate din carne. „Firma moldoveana a invatat din mers regulile capitaliste si a constatat ca trebuie sa se reinventeze” – scrie autoarea articolului. (Petru DONE)
Lasă un răspuns