Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a lăudat din nou seriozitatea constructorului băcăuan Dorinel Umbrărescu, cu ocazia semnării contractului pentru un lot din A1 Lugoj – Deva. Firmele „regelui asfaltului” au ajuns cu această ocazie la contracte în valoare de 9 miliarde de lei cu CNAIR.
După ce au apărut tot felul de analize în mass-media și voci care susțin că firmele lui Umbrărescu ar putea claca din cauza volumului mare de muncă și a numărului mare de autostrăzi la care lucrează concomitent, ministrul transporturilor a dat asigurări că nu există probleme.
,Seriozitatea companiei cred că e arhicunoscută în România. Când vin și participă la licitații, își calculează foarte bine resursele umane, logistice. Toate contractele pe care le avem cu UMB se desfășoară impecabil. Este cel mai important al CNAIR având în vedere numărul contractelor. Toate se desfășoară ca la carte“, a declarat Sorin Grindeanu.
Contractele pe care CNAIR le derulează cu UMB :
1. Autostrada Lugoj-Deva, lotul 2 Margina-Holdea, (9 km. din care 2 km. cu tuneluri) – 1,8 miliarde lei
2. Autostrada Transilvania, lotul Mihăești-Zimbor (30 km.) -1,6 miliarde lei
3. Autostrada Transilvania, lotul Zimbor-Poarta Sălajului, (12 km.) -836 mil. Lei
4. Autostrada București Nord A 0, lotul 2, (19 km.) – 831 mil. Lei
5. Autostrada București Nord A 0, Lotul 4 (4,5 km.) – 312 mil. Lei
6. Autostrada Moldovei A 7, Lotul 1 Buzău (11 km.) -700 mil. Lei
7. Autostrada Moldovei, A 7 lotul 4, Focșani (5 km.) – 760 mil. Lei
8. Drum Expres Craiova -Pitești, lot 3 (32 km.) – 780 mil. Lei (suplimentare de 110 mil. Lei)
9. Drum Expres Craiova – Pitești, lot 4 (32 km.) – 617 mil. Lei
10. Drum Expres Brăila-Galați, 12 km. -371 mil. Lei
11. Centura Galați, 30 km. – 705 mil. lei (fără ordin de începere)
12. Podul peste Siret Cosmești – 185 mil. Lei
Notă : dacă CNSC respinge contestațiile Tekfen (Turcia) UMB ar urma să construiască încă 67 km., loturile de mijloc ale Autostrăzii Buzău-Focșani (aproape 3 miliarde lei)
sascuteanu a zis
Greselile care se fac in toata tara la lucrarile de drumuri: pietris ieftin de rau in loc de criblura concasata scumpa, straturi turnate mai subtiri ca in proiect, filer si bitum in dozaj redus, compactare insuficienta . Firmele lui Grindeanu fac rar aceste greseli desi traiesc in acelasi cerc vicios consultanti – proiectanti- licitatii – constructori- comisioane- ministri, directori, primari, ISC s.a.m.d in care comisioanele fac legaturile .
Corneliuiu a zis
Este adevărat ca sunt o forță și stie pe ce sa se bazeze. Este firma cea mai serioasa din tot ce avem acum. Ce turci ,ce italieni, ce spanioli , austrieci și nu mai știu ce alte ciurucuri . Am trecut azi pe A3 și am văzut cum se muncește la firma lui Umbrarescu. Este ireproșabil. Cat despre drumul expres Craiova – Pitești este o realizare fără precedent. În final cred ca tot ei vor termina și autostrada Transilvania la care au muncit toți neaveniți și nu au făcut nimic.
Drumarul a zis
Pe langa seriozitatea constructorului si calitatea lucrarilor,sa nu uitam ca acesti bani raman in tara si intra in economie,ceea ce este un mare plus.
Savin a zis
Așa ar trebui lucrat in toate domeniile din țara asta și ne durea in cot de Olanda și de Eu
Ovidiu Munteanu a zis
Ar trebui sa ai 1000 de Umbrarescu in toate domeniile. Dorinel un pod ca la Brăila n-ar putea face. Ceaușescu mai credea asta.
Talpă mihai a zis
Ar trebui lăsat să-și facă treaba dar o sa i se pună piedici, este unul dintre cei mai serioși antreprenori din țara asta, toată stima și tot respectul pentru seriozitate pe care o are!