• doar doi locuitori din Măgura s-au dus și au făcut plîngere la Electrica în urma întîmplării de miercuri seara • reprezentanții societății spun că nu vor merge din casă în casă să caute televizoarele stricate
Locuitorii din Măgura își fac încă bilanțul pagubelor după incidentul de acum două zile, cînd o defecțiune la rețeaua electrică a ars sute de aparate: televizoare, frigidere, combine audio, telefoane și altele. Familia Isăilă este una dintre cele mai lovite în urma acelui șoc electric: trei televizoare, un telefon și un frigider sînt „moarte” după șocul electric. „Au pocnit și becurile, și aparatele, tot. Nu a venit nimeni de la Electrica să se uite, să vadă ce s-a întîmplat. Știu că au lucrat niște oameni de la ei cînd s-a întîmplat necazul. Avem vecini cărora li s-au stricat și mai multe aparate”, a spus Constantin Isăilă, unul din locuitorii afectați. „Ne uitam la meteo și deodată au bubuit toate. O pocnit și frigiderul, nu mai merge nici telefonul, nimic. Nici nu știu ce să facem”, a completat și mama tînărului.
Zeci de familii s-au ales cu aparatele electrice stricate după acest incident, mulți cetățeni învinuind lucrătorii societății Electrica pentru ceea ce li s-a întîmplat. Deși susțin că vina pentru producerea incidentului nu le apaține, reprezentanții Electrica recunosc producerea evenimentului și afirmă că vor suporta reparațiile la aparatura electrocasnică defectată. „Pînă acum am primit doar două reclamații de la localnicii din Măgura. Echipele noastre s-au deplasat ieri în teren, la cei doi abonați care au depus reclamație, și au constatat pagubele, iar săptămîna viitoare vor merge pentru a repara bunurile găsite defecte, deși termenul legal în care putem acționa în astfel de situații este de o lună”, ne-a declarat Anca Hagimă, purtător de cuvînt al Electrica Bacău. Reprezentanții Electrica Bacău mai spun că, fără reclamațiile consumatorilor afectați de șocul de tensiune, societatea nu poate interveni. În aceste condiții, pentru a li se repara bunurile defecte, oamenii din Măgura trebuie să depună plîngere scrisă la sediul Electrica Bacău, altfel vor fi nevoiți să-și repare singuri televizoarele, aparatele radio sau de aer condiționat. Metodologia de lucru prevede că, în cazul defecțiunilor aparatelor electrice care se defectează din cauza furnizorului, acestea sînt reparate de specialiștii societății. Firma nu are posibilitatea de a deconta contravaloarea serviciilor la ateliere specializate. (Costinela BREAHNĂ, Codrin POP)
Lasă un răspuns