• el a reclamat că avea prea mult piper în vinul fiert
Sărbătorile de Crăciun s-au dovedit extrem de liniștite pentru inspectorii OJPC. Serviciul de permanență nu a avut în lucru nici o recalamție încă din ajunul Crăciunului. Doar a doua zi de Crăciun a fost ceva mai animată datorită unui telefon primit pe la ora 15.00. „Una dintre colegele mele a fost de serviciu în acea zi. Era clientul unui bar care reclama ceva legat de o cană cu vin fiert pe care dăduse 8.000 de lei. Deși persoana care a dat telefon era foarte calmă, colega mea a înțeles după vreo jumătate de oră că omul reclama că în cana de vin fiert pe care o cumpărase avea prea mult piper.” Omul mai era nemulțumit și de atitudinea barmanului care nu l-a lăsat să-și pună cana de vin fiert într-un bidon, ba l-a mai și scos afară din local deși își mai cumpărase și o halbă cu bere pe care nu apucase s-o bea. Reclamația lui a rămas însă suspendată în eterul telefonului pentru că atunci cînd a fost vorba să facă și o reclamație scrisă, clientul nemulțumit de cantitatea de piper din vinul fiert a dat înapoi. „Mai mult, i-a cerut colegei mele să nu-i apară numele pe undeva, pentru că nu vrea să aibă de-a face cu patronul barului. Noi i-am explicat că nu dăm curs reclamațiilor telefonice și că este necesară o sesizare scrisă, dar a renunțat”, ne-a spus inspectorul Mihaela Hriscu. În rest, liniște la OJPC, deși există un serviciu de permanență care primește reclamții și în aceste zile de săbătoare. De asemenea, ofițerul de serviciu pe unitate poate fi contactat la numărul de telefon 511.273. (Mirela R.)
Lasă un răspuns