Un băcăuan a văzut moartea cu ochii de la o simplă pastilă de aspirină. Lovin Constantinescu, de 41 de ani, a ajuns în stare foarte gravă la Spitalul Județean. „M-am trezit dimineață cu o puternică durere de cap. Știam că sînt alergic la piafen și algocalmin, așa că am luat o aspirină și am plecat de-acasă. în apropiere de Spitalul TBC am simțit cum mi se umflă fața și că am mîncărimi puternice. M-am dus la TBC, și de acolo m-au adus cu salvarea la spital”, ne-a declarat bolnavul. El a ajuns la spital în stare de șoc anafilactic. Pentru a-l salva, medicii i-au aplicat două linii venoase cu hemisuccinat și adrenalină, apoi a fost internat la Reanimare. (Claudiu TĂNĂSESCU)
Articol recuperat din arhiva brută a Ziarului de Bacău. Poate conține elemente suplimentare, care nu aparțin produsului jurnalistic. Ne cerem scuze pentru inconvenient!
Opinii & Comentarii Cititori
0Nu există încă opinii la acest articol.
Fii primul care comentează! Părerile argumentate și respectuoase contribuie la o dezbatere constructivă.