Lidl România, rețea comercială care are opt magazine în județul Bacău, a lansat a treia ediție a campaniei umanitare „Zâmbet de copil”, în parteneriat cu organizația Salvați Copiii. Prin intermediul acestei campanii, Lidl își propune colectarea fondurilor necesare pentru asigurarea meselor zilnice copiilor defavorizați din România.
Campania se va desfășura până pe 1 iunie, iar donațiile se pot face în urnele special amenajate, amplasate în dreptul fiecărei case de marcat. Lidl Româia și Salvaț Copiii și-a propus susținerea combaterii sărăei în rândul copiilor. În 2011, peste 49% dintre copiii români se aflau în această zonă de risc, procent în creștere față de anul 2010. Datele arată că accesul la educație este unul dintre factorii care contribuie la ruperea lanțului sărăciei, astfel că în 2011 se aflau în risc de sărăcie și excluziune socială 87,2% dintre copiii ai căror părinți au absolvit maxim opt clase, 45,8% dintre copiii ai căror părinți au absolvit maxim învățământul liceal sau vocațional sau postliceal și 10,2% dintre copiii ai căror părinți sunt absolvenți de studii superioare.
Campania „Zâmbet de copil” din perioada 6 decembrie 2012 – 7 ianuarie 2013 a reușit să adune 300.000 de lei. (Petru DONE)
Lasă un răspuns