Reprezentanții a nouă organizații neguvernamentale (ONG) s-au transformat, pe parcursul ultimelor două week-end-uri, în cursanți care învață cum se adună fonduri și cum trebuie să se poarte cu presa. „Este vorba de un training în marketing direct și relații publice pe care l-am inițiat în colaborare cu Asociația Studenților în Științe Economice. În proiect, care se derulează în toate cele șase județe ale Regiunii Nord-Est, au fost cuprinse 54 de organizațioi, cîte nouă pentru fiecare județ. Alegerea acestora a fost făcută în funcțiie de nevoile de instruire ale fiecțriu ONG care și-a exprimat dorința de a participa la training”, ne-a declarat Marinela Onofraș, asistent de proiect. Organizat de Fundația „Corona” din Iași, cursul a fost găzduit, la Bacău, de către Fundația „Constatin Brâncoveanu”, printre participanți numărîndu-se, în afara acesteia, Fundația „Filbac”, „Leonhardt”, Fundația pentru Renașterea Satului Românesc, Asociația „Child Developemnet Trust”, Asociația „Ecolife” ori Asociația „Trebuie”. (Eduard CUCU)
Lasă un răspuns