Concursul „Cistiga cu Pambac piine gratis pe viata”, demarat in februarie pe plan local, are, deja, primii 101 cistigatori. Premiul cel mare al lunii, „Piine gratis pentru un an” a fost cistigat de Maria Jitaru, de 14 ani, care a cumparat piine de la magazinul Clivia, din Bacau. Concursul face parte din programul de intarire a pozitiei pe piata locala de panificatie a societatii si recistigarii consumatorilor pierduti in ultimii ani ca urmare a actiunilor agresive de fraudare a brandului Pambac in categoria panificatie. „Am incheiat prima luna de concurs si sintem multumiti de modul in care a fost primit in rindul consumatorilor – spune presedintele Pambac, Alin Giurea. Sintem in curs cu derularea concursului pe luna martie. Acest concurs este pentru noi o foarte buna ocazie de a lua pulsul pietei, atit din perspectiva consumatorilor, cit si din perspectiva colaboratorilor nostri”. Lista premiantilor se afla pe site-ul Pambac, pambac.ro, in sectiunea „Stiri”.
Pambac va infiinta circa 300 de puncte noi de vinzare a piinii si specialitatilor de panificatie, unde, evident, va angaja personal nou. Compania este unul dintre cei mai mari angajatori locali, inregistrind la finele anului 2009 peste 670 de angajati. Desi Romania se afla intr-o perioada de crestere a somajului, reprezentantii societatii spun ca pentru anul 2010 la Pambac nu se vor face disponibilizari, ba chiar se doreste o intarire a echipelor de marketing si vinzari.
Pentru anul 2010, Pambac isi propune o crestere a gradului de implicare in programe sociale, avind, deja, in derulare, citeva parteneriate CSR (Corporate social responsibility – respojnsabilitate sociala corporatista). Ponderea cea mai mare a acestor parteneriate se adreseaza mediului social din Bacau.
Pambac este unul dintre cei mai mari jucatori la nivel national din domeniul moraritului, pastelor, panificatiei. Pambac detine brandurile Grania, Gata, Flavora, Ador-gustul de acasa, Superfort si Patishop. (Petru DONE)
Lasă un răspuns