Grupul Agricola Bacau a decis sa-si actualizeze identitatea, iar masura include toate categoriile de produse sub brandul umbrela si aduce doua noutati absolute pe piata carnii de pasare: comunicarea valorilor nutritionale ale produsului direct pe eticheta si prezenta unui medalion aplicat pe caserole, care anunta utilizarea unor ambalaje reciclabile.
Acest demers are ca scop imprimarea unei coerente si a unei unitati comunicationale pentru cele trei segmente de business: carne de pui, produse de tip ready-meal (mincare gata preparata) si semipreparate. Solutia dezvoltata va diferentia brandul Agricola pe fiecare dintre aceste piete. In noul layout (proiect) predomina culoarea verde, iar noua sigla este acum in format 3D (elemente grafice: dealuri verzi, copaci, apa si cer insorit). Noua imagine de brand, respectiv noile ambalaje ale carnii de pasare, largesc aria de vizibilitate a carnii proaspete de pui ambalate in punga sau caserola. Masura a fost luata dupa ce, in 2010, Agricola a comercializat o cantitate de carne de pui record fata de ultimii ani, respectiv 26.164 tone (20.428 tone in 2009 si 16.542 tone in 2008). „Vom avea, astfel, o comunicare mai coerenta si vom oferi consumatorului inca de la raft o unitate de imagine si a informatiilor” – spune Grigore Horoi, presedintele Grupului Agricola.
Compania are peste 18 ani de activitate si pionierat in inovatie pe piata carnii de pasare si atinge o cota de piata de 14% (chiar 16% in retailul modern). „Consider ca aceasta performanta poate fi imbunatatita in contextul in care valorile si notorietatea brandului Agricola vor fi insusite coerent de toate categoriile de produse – a opinat Grigore Horoi. Totodata, upgrade-ul de imagine al marcii noastre pentru toate segmentele va aduce un plus de vizibilitate la raft, deoarece noi, spre deosebire de ceilalti jucatori din piata, comercializam cele mai multe categorii de produse, respectiv carne de pui, preparate fierte afumate, salamuri crude uscate, produse tip ready-meal si semipreparate, precum si oua pentru consum.”
Cnsolidarea imaginii Agricola Bacau pentru cele trei categorii de produse este rezultatul unor studii ample realizate anul trecut pentru a identifica obiceiurile de consum. Toate acestea au furnizat informatii relevante despre consumator si au confirmat ca atributul cel mai important al unui produs este prospetimea. Ca atare, noile ambalaje raspund preferintelor consumatorilor, crescind gradul de vizibilitate la raft a carnii proaspete de pui ambalate in punga sau caserola.
Agricola Bacau este unul dintre cei mai mari producatori de carne de pui din Romania si principalul exportator din aceasta categorie. Compania este prima din piata autohtona care a ambalat sotimentele dion carne de pui in tavite cu cryofilm, iar in 2007 a lansat prima linie de ambalarein atmosfera controlata din Romania. (Petru DONE)
Lasă un răspuns