Solicitarea a patru asociații de proprietari din municipiul Bacău de a primi apă caldă după data de 1 noiembrie nu a fost luată în considerare de conducerea CET Bacău. La aflarea veștii că CET va furniza apă caldă non stop, administratorii asociațiilor 121, 123, 124 și 60, din cartierul Miorița, au cerut să beneficieze de acest serviciu abia după prima zi din luna noiembrie. „Acum apa este foarte murdară, nu ajunge suficient de caldă, iar oamenii trebuie să plătească niște servicii de proastă calitate. În plus, avem și datorii destul de mari ce trebuie acoperite, iar zece zile cu sau fără apă caldă nu mai contează, după ce oamenii au stat fără aceste servicii jumătate de an”, și-a justificat decizia Jana Cristea, administratorul Asociației de Proprietari 123.
Vasile Drăgușanu, directorul general de la CET Bacău, nu a luat în calcul solicitările celor patru ascoiații, motivînd că „noi avem niște utilaje care trebuie să funcționeze într-un anumit regim. Nu le putem opri de cîte ori vrea un administrator sau altul, pentru că altfel ar trebui să le ținem mai mult în reparație decît în funcțiune. Vom merge cu furnizare continuă pînă cînd începem să furnizăm căldură, după care vom rediscuta programul”. Potrivit lui Dărgușanu, băcăuanii care nu au bani să plătească nu trebuie să facă altceva decît să țină robinetele închise. „Contorii pe care-i avem la ieșirea din punctul termic înregistrează gigacaloriile consumate. Așa că, cine nu consumă, nu plătește”, a explicat directorul Drăgușanu. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns