Magazinul domnului Vasile Coman a fost renovat. Patronul – comerciant cu mare vechime în domeniu, altfel zis cu o experiență de zeci de ani, dublată de ceea ce înseamnă respectul față de consumatori – spune că se impunea acest lucru. Cert e că unitatea arată ca o bijuterie. De fapt, la această rubrică am avut ocazia să scriu o dată despre „Meola”, dar ceea ce împietează nu numai eleganța acestui magazin alimentar din Piața Centrală, ci și activitatea celorlalte magazine din zonă este praful, mai bine zis norii de colb care se ridică atunci cînd oamenii pieții se apucă de „făcut curățenie”. Am asistat și eu la un astfel de „ritual” – în fiecare seară se întîmplă acest lucru – cînd lucrătorii, înarmați cu niște măturoaie „ca la stînă” – vorba domnului Vasile Coman, mătură cu îndîrjire, în credința că fac totul lună”. Numai că aleea dintre magazine fiind într-o stare jalnică – asfaltul e desprins pe largi porțiuni, locuri unde, firesc, se adună nu numai praf – muncitorii ajung de abia se mai zăresc printre norii ridicați ca la comandă. „Domnule, aici sînt magazine alimentare, praful intră în incintele pe care, mai ales acum, cînd vremea s-a încălzit, le ținem cu ușile larg deschise, praful se insinuează în galantare și în produsele alimentare. Numai noi știm cum facem de ferim alimentele, e un adevărat pericol …” – oftează domnul Coman. Și, completînd: „Eu sînt dispus să contribui să reparăm aleea dintre magazine care traversează, de fapt, toată piața prin această zonă a ei, să punem gresie sau mozaic, care să fie spălat fără ca măturătorii să intervină…”. Da, ar fi o soluție, deși din cîte am auzit, problema se află pe agenda de lucru a administrației. Numai de n-ar trena…!” (Eugen VERMAN)
Lasă un răspuns