• la numărul gratuit 0800.800.985, toți asigurații nemulțumiți pot face, de astăzi, reclamații la adresa sistemului de sănătate
O linie telefonică gratuită instalată la Casa Asigurărilor de Sănătate (CAS) le permite, de astăzi, asiguraților băcăuani să le transmită șefilor acestei instituții toate greutățile prin care trec atunci cînd ajung să aibă nevoie de tratament sau de internare. În toate zilele lucrătoare, între orele 8.00-16.00, la numărul de telefon 0800.800.985, băcăuanii pot suna să pună întrebări sau să reclame că drepturile lor de asigurați sînt încălcate. „Numărul stă la dispoziția tuturor persoanelor care au nelămuriri privitoare la o anumită situație în care se află ca asigurat, sau a celor care vor să semnaleze o anumită problemă. În situațiile în care bolnavului nu i se poate răspunde pe loc, el poate reveni ulterior, cînd salariatul de la capătul firului află informațiile cerute de el”, ne-a declarat dr. Cecilia Lucaci, purtător de cuvînt al CAS. Numărul de telefon gratuit, la care asigurații cu probleme de sănătate pot afla, de exemplu, de ce acte au nevoie pentru aprobarea unei proteze, sau pentru internarea într-o clinică universitară din țară, îi va scuti pe mulți bolnavi de drumurile în plus. Pînă acum, foarte mulți pacienți care aveau nevoie doar de relații de la Casa de Asigurări veneau personal la această instituție ca să se intereseze care este soluția pentru problemele lor. Linia telefonică gratuită îi va scuti astfel de drumuri, dar nu și de probleme. (Cezara DUȚĂ)
Lasă un răspuns