• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Top Story / Umbrărescu, nevoit să demoleze o parte din Centura Bacăului, pe care a finalizat-o în 2021. Pentru ce sunt necesare lucrările

Umbrărescu, nevoit să demoleze o parte din Centura Bacăului, pe care a finalizat-o în 2021. Pentru ce sunt necesare lucrările

Gabi MIHAI 16 martie 2023 8 comentarii

LikeShare

Demolările sunt necesare pentru realizarea racordării viitoarei autostrăzi, iar lucrările vor fi executate în zona de legătură a celor doua infrastructuri rutiere (centura și A7), respectiv pe breteaua 3 a nodului rutier Bacău Nord, conform documentației studiate de Ziarul de Iași.

FOTO: Centura Bacăului, primii kilometri din Autostrada A7 Moldova

Demolarea parţială a centurii va fi executată în faza a doua de construire a nodului, şi doar după executarea „bretelei 3 din Bretea Bacău Nord”. „În această sub-fază, traficul de vehicule provenite din varianta de ocolire Bacău pe direcţia sud-vest se realizează din Ramificaţia 1 la breteaua deja construită şi traficul pe sensul vest-sud se efectuează prin banda de circulaţia stânga a variantei de ocolire Bacău, extinsă în faza anterioară. În sub-faza 2B se procedează la demolarea extinderii realizate în varianta de ocolire Bacău”, potrivit documentaţiei.

Demolările vor afecta 9.000 mp de parte carosabilă („pe întreaga grosime”), 1.720 metri liniari de bariere metalice (inclusiv elemente de susţinere şi fundaţii), 3 metri cubi de beton armat la un podeţ prefabricat existent, 10 bucăţi de semnalizare şi 1.290 metri liniari de rigole. În ultima fază de construcţie a nodului, vor fi realizate lucrările lipsă pe tronsonul de autostradă pe legătura dintre cele două drumuri, iar partea carosabilă va fi amenajată în două etape, astfel încât traficul să fie restricţionat doar parţial.

foto: lucrările vor avea loc la nodul rutier Bacău Nord

„Demolările sunt făcute pentru a asigura continuitatea”

„În cadrul celor 77 km de autostradă de la Bacău la Paşcani necesari a fi construiţi pentru a asigura conectarea la profil de autostradă cu Varianta de Ocolire Bacău, va fi nevoie şi de o serie de lucrări de demolare punctuale. Mai concret în zona km 0 al autostrăzii Bacău-Paşcani pentru a racorda şi avea continuitate cu Varianta de Ocolire Bacău la profil de autostradă, partea carosabilă existentă din zona nordică a centurii Bacău (racordul V.O. Bacău la profil de drum naţional cu D.N. 2) va fi demolată parţial pentru a permite conectarea şi amenajarea corespunzătoare între cele două sectoare de autostrăzi. E de menţionat faptul că autostrada Bacău-Paşcani nu implică demolarea de clădiri şi construcţii rezidenţiale”, a comentat activistul Adrian Covăsnianu, de la „Moldova vrea autostradă” şi fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor.

Lucrările la A7 Bacău – Pașcani sunt realizate de UMB. Grupul lucrează pe cea mai mare parte a autostrăzii A7 (Ploieşti – Paşcani), respectiv între Buzău şi Paşcani (peste 255 km). Tot firmele lui Umbrărescu au realizat și Centura Bacăului, care reprezintă primii kilometri de autostradă din Moldova.

LikeShare

Din categoria: Top Story Etichete: A7, Autostrada Moldovei, Centura Bacău

Reader Interactions

Comentarii

  1. Gaga a zis

    16 martie 2023 la ora 8:25 am

    Am observat aceasta deficienta de proiectare de cand s-a dat in folosinta centura asta. Era evident ca trebuia prevazuta si racordarea cu autostrada care va veni, dar asa e la noi…cine plateste prostia proiectantului ? Vorbim de bani seriosi….

    Răspunde
  2. Corneliu a zis

    16 martie 2023 la ora 11:59 am

    Foarte frumos, dacă nu s-a lucrat cu înțelepciune rutiera se va întâmpla ca pe București- Pitești. Aici s-a trecut la punerea panourilor de sonorizare ca apoi sa le dea jos și sa înceapă lărgirea cu o banda a autostrăzii. Concluzia doi încarcă 3 descarca..

    Răspunde
  3. Dan a zis

    16 martie 2023 la ora 3:15 pm

    Ca la romani! Bine ca firma UMB e foarte serioasa si se spera intr-o modificare care sa mearga repede, in ciuda risipei de bani care apare ca urmare a demolarii de care se scrie in material.

    Răspunde
  4. cetatean a zis

    16 martie 2023 la ora 6:43 pm

    poate are cineva inspiratia sa largeasca la doua benzi din care una spre dreapta si intrarile in sensul de la iesire/intrare spre nicolae balcescu….si poate modernizeaza si portiunea aia de strada cu iluminat si tot ce trebuie.

    Răspunde
  5. Vasile Vacaru a zis

    16 martie 2023 la ora 10:04 pm

    Oamenii incompetenți fără viziune!!!
    Dar numai așa își pot bate joc de banul public….
    Jagardele nenorocite………………………………!

    Răspunde
  6. Cretu Mihai a zis

    16 martie 2023 la ora 11:26 pm

    Slavă Domnului.

    Bine că lucrările înaintează !

    Aici toți fac pe deștepți, dar ei trebuiau să meargă la licitație, să vadă și ei cum e sa alergi pe teren , nu numai la strigăte in tribună.

    Domnule Umbrărescu , Dumnezeu să vă de-a izbîndă până la capăt!

    Răspunde
  7. A. M. a zis

    17 martie 2023 la ora 12:02 am

    Adica e un articol /info preluat/a din Ziarul de Iasi ? Privitor la Bacau ? Da ?
    Iar e motiv de mistouri.

    Răspunde
  8. Munteanu Gheorghe a zis

    17 martie 2023 la ora 10:00 am

    Bravo!..si mult succes tuturor celor care au luptat pentru aceasta autostrada A7 a Moldovei!..mult respect pentru dl.Umbrarescu!..un adevarat brend al tarii!Va multumim si va asiguram de tot respectul nostru!@!

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

 

Ultimele articole

STENOGRAME din dosarul de la Căminul de Bătrâni. Discuții după dezvăluirile din ziar: „Nu-ți imagina că sunt cine știe ce afectat, doar că a mai pus o lună la achiziție”

Un infractor din Solonț a fost prins tocmai în Maramureș

Video! În ce pubelă trebuie aruncate recipientele de la spray-uri

Oficiali ai Ambasadei Italiei, la Consiliul Județean. Președinta Breahnă-Pravăț, întrevedere cu ambasadorul Durante Mangoni și cu Federico Mozzi, șeful Biroului Economic

Tutorialele Cutia Bebelușului, un ajutor esențial pentru gravide și mame

Locuri de muncă la Conextrust SA

2 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

1 mai 2025

Locuri de muncă în Bacău

30 aprilie 2025

Locuri de muncă la Conextrust SA

29 aprilie 2025

Ultimele comentarii

  • Diasporean la Oficiali ai Ambasadei Italiei, la Consiliul Județean. Președinta Breahnă-Pravăț, întrevedere cu ambasadorul Durante Mangoni și cu Federico Mozzi, șeful Biroului Economic
  • Florin M la Facultatea de Inginerie a Universității „Vasile Alecsandri” din Bacău sărbătorește 49 de ani de învățământ tehnic superior
  • Joc coruptia la Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”
  • Valeriu la Oficiali ai Ambasadei Italiei, la Consiliul Județean. Președinta Breahnă-Pravăț, întrevedere cu ambasadorul Durante Mangoni și cu Federico Mozzi, șeful Biroului Economic
  • Marian la Dezvăluiri incendiare din dosarul de la Căminul de bătrâni. Diaconu le cumpăra poșete Cavalli și Ferragamo, de 3.000 de euro, directoarei Dimofte si Dianei Ilie, pentru că „au fost cuminți”

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău