UPDATE: CNAIR anunță că 7 oferte au fost depuse în data de 12 iulie 2017 pentru „Elaborare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru drum de mare viteza Focșani — Bacău”.
Acestea sunt: Acciona Igenieria SA, Consitrans SRL, Asocierea Rina Consulting S.p.A — Rina Consulting East Europe SRL — Viaponte Rom SRL, Asocierea SC Italrom Imginerie Internationala SRL — SC Metroul SA — SC ISPCF , Asocierea Romair Consulting SRL — Dohwa Eengineering CO. LTD, Asocierea Search Corporation SRL — Best Consulting& Design SRL — Formin SA, Asocierea Tractebel Emgineering SA & Expert Proiect 2002 SRL & Transproiect 2001 SA.
După 14 amânări, au fost depuse ofertele pentru primul tronson din noua şosea ce va lega Capitala de Moldova, anunță economica.net.
Nouă ofertanţi s-au înscris în cursa pentru proiectarea drumului de mare viteză Ploieşti – Buzău, contract estimat la 23 de milioane de lei.
Ofertele pentru „Elaborare Studiu de Fezabilitate şi Proiect Tehnic pentru drum de mare viteză Ploieşti – Buzău”:
1. ACCIONA INGENIERIA SA
2. CONSITRANS SRL
3. Asocierea RINA CONSULTING SPA – RINA CONSULTING EAST EUROPE SRL- VIAPONTE ROM SRL
4. Asocierea EGIS ROMANIA SA – EGIS INTERNATIONAL SAS
5. Asocierea SC ITALROM INGINERIE INTERNATIONALA SRL – SC METROUL SA – SC ISPCF SA
6. Asocierea ROMAIR CONSULTING SRL – SC DOHWA ENGINEERING CO LTD
7. Asocierea EUROCERAD INTERNATIONAL SRL – 3TI PROGETTI ITALIA – INGEGNERIA INTEGRATA SPA
8. Asocierea SEARCH CORPORATION SRL – SC BEST CONSULTING & DESIGN SRL – SC FORMIN SA
9. Asocierea TRACTEBEL ENGINEERING SA – EXPERT PROIECT 2002 SRL – TRANSPROIECT 2001 SA
Dacă pentru tronsonul Ploieşti – Buzău ultimul termen de depunere a ofertelor a fost 6 iulie, pentru Focşani – Bacău a fost miercuri, 12 iulie, iar pentru Buzău – Focşani este joi, 13 iulie.
Din cauza contestaţiilor, termenul pentru depunerea ofertelor a fost amânat chiar şi de 15 ori, în cazul tronsonului Buzău – Focşani, iar în cazul Bacău – Paşcani procedura a fost suspendată.
Noua şosea de 327 kilometri dintre Ploieşti şi Paşcani apare în Master Plan ca DX5 Siret Expres şi are ca perioadă de implementare 2016 – 2020, cu un cost al construcţiei estimat de 1,35 miliarde de euro. (sursa: economica.net)
un calator a zis
SERIOS ?!! HAI nu pe bune ! ..mi se face greata numai cand aud cuvantele „autostrazi”, „drum de mare viteza „, ” studiu de fezabilitate” , etc….
Florin a zis
Nu am mai ras asa tare de la gluma cu soseaua de centura a Bacaului….aaa,mai era si aia cu insula de agrement:)))
Radu a zis
Votați ….si apoi va Distrați pe seama voastra