Stafful BCR s-a intilnit, la sfirsitul saptaminii trecute, in Bacau, cu oameni de afaceri, clienti ai bancii, cu reprezentanti ai autoritatilor locale si ai mediului universitar si cu ziaristii, in seminarul-dezbatere „Realitatile la bani marunti – intre nevoi si solutii”, care face parte dintr-un program de informare si educatie financiar-bancara menit sa ofere publicului sfaturi practice si raspunsuri la întrebari pe toate segmentele – de la economisire, creditare si carduri pina la serviciile bancare la distanta, sisteme de pensii private si asigurari. Moderatorul dezbaterii a fost ziarista Gabriela Vranceanu-Firea, iar la intilnirea cu publicul au venit presedintele Consiliului Judetean, Dragos Benea, diorector judetean de retail, Margareta Mazilu, director regional de retail in regiunea Nord-Est, si Daniel Pana, director de marketing in centrala bancii.
„Scopul seminarului – a spus Nicoleta Grajdeanu – a fost de a contribui la educatia financiara a bacauanilor. pentru ca am pornit de la o relatie in care oamnenii au o relatie cu o banca sau alta doar prin credite, pentru ca mai exista oameni care spera in credite fara dobinzi si fara comisioane. In acelasi timp, populatia are un acces limitat la lagislatia financiara, dar are asteptari din ce in ce mai mari, de la produsele si serviciile bancare oferite”. Printre temele pe care organizatorii le-au propus participantilor, au fost contul curent, carduri si servicii, canale alternative, economisirea / investirea, siguranta si avantajele produselor de economisire. Totodata, cei prezenti la seminar au avut ocazia de a pune întrebari si de a primi raspunsuri referitoare la avantajele utilizarii diverselor produse si servicii bancare care favorizeaza economia de timp, oferind, în acelasi timp, confort utilizatorilor. Reprezentantii BCR au prezentat, de asemenea, cele mai potrivite solutii de economisire / investire pentru toti clientii care privesc mai departe decit ce urmeaza sa se întimple miine, inclusiv protectia necesara pentru sumele investite.
Seminarul BCR de la Bacau a fost rezultatul a trei studii cantitative: BCR – Cercetari de Marketing, „Cardurile ca instrumente de plata” si Mercury Research.
Astfel, seminarul organizat la Bacau a inclus si o sectiune de sfaturi si solutii practice pe care BCR le ofera clientilor sai – actuali si viitori, în functie de nevoile identificate ale acestora. (Petru DONE)
Lasă un răspuns