BRD SocGen si Gecad ePayment au lansat un card pentru cumparaturi prin internet sub sigla MasterCard, care ofera securitate sporita in special pentru achizitionarea de la magazinele online – a anuntat banca. Cardul BRD ePayment poate fi utilizat ca orice card de debit, insa beneficiaza de un nivel de securitate ridicat, avind la baza tehnologia cardurilor cu CIP. Cardul poate fi utilizat atit in magazinele traditionale, pentru plata cu cardul la comercianti (POS), cit si in magazinele online, din tara sau din strainatate. Noul card este emis sub standardul EMV si beneficiaza de un nivel de securitate sporit si la folosirea in mediul offline, fiind aproape imposibil de clonat – se mai arata in comunicatul bancii. Tranzactiile online ale clientilor sint protejate atit de sistemul antifrauda proprietar ePayment, cit si de standardul 3D Secure in care toate cardurile sint preinrolate in momentul emiterii, posesorul urmind doar sa-si seteze parola.
Programul de fidelitate atasat cardului BRD ePayment permite posesorilor sa acumuleze puncte pentru fiecare achizitie efectuata intr-un magazin online romanesc in care este implementata solutia de comert electronic ePayment. Punctele pot fi cumulate si utilizate pentru a achizitiona, cu o reducere de pina la 20% fata de pretul afisat pe site, orice produs din magazinele acceptate in program. De asemenea, cardul vine „la pachet” cu o oferta promotionala a BRD, valabila pina pe 31 ianuarie 2009. Aceasta consta in 50% reducere la abonamentul pentru un an la pachetul „Banca la Distanta”, care include serviciile BRD-NET (solutie de Internet Banking), Mobilis (acces la conturile BRD de pe telefonul mobil) si Vocalis (solicitarea de informatii si efectuarea de operatiuni diverse prin apelarea telefonica a Contact Center-ului BRD). In plus, primii 50 de posesori care vor folosi cardul pentru a cumpara online vor primi automat 5.000 de puncte de fidelitate. (Petru DONE)
Lasă un răspuns