La Directia Generala a Finantelor Publice (DGFP) Bacau functioneaza un centru de asistenta a contribuabililor. Aici, sint administrate apelurile cu caracter fiscal general care presupun raspunsuri scurte, clare, fara a necesita interpretari. Apelurile sint redirectioinate prin Call Center ANAF. De altfel, Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) a infiintat cinci astfel de call-center-uri regionale pentru informarea agentilor economici cu privire atit la situatia fiscala, cit si la aplicarea legislatiei din domeniu si a Codului de procedura fiscala. Totodata, pe site-ul ANAF va fi implementata o aplicatie informatica pentru educarea fiscala a celor interesati. Aceasta va presupune afisarea intrebarilor, dar si a raspunsurilor venite de la cetateni, in ceea ce priveste partea de administrare si legislatie fiscala. Mai mult, atunci cind Garda Financiara, Inspectia Fiscala sau organele de supraveghere vamala vin la agentii economici in controale repetate sau „la comanda”, acestia vor putea sa anunte astfel de actiuni. (Florentin RADU)
Lasă un răspuns