Aglomerația înregistrată în ultima lună la punctele de încasare ale societății Elecctrica Bacău a mai scăzut, iar activitatea de încasare a contravalorii facturilor reintrînd oarecum în nomal. Încă din urmă cu o lună, din cauza schimbării programului informatic de facturare a consumului de energie electrică și a taxei radio și tv, băcăuanii erau nevoiți să stea la rînd și cîte două ore pentru a-și putea plăti energia electrică facturată de furnizor. Valurile de nemulțumire ale abonaților au determinat conducerea societății să înființeze trei noi ghișee de încasare a contravalorii facturilor la curent electric. Două dintre punctele noi de încasare vor fi amplasate la sediul Sucursalei Electrica din strada Ștefan cel Mare, iar cel de-al treilea va funcționa la casieria din strada Republicii. „Cele trei noi ghișee vor funcționa începînd de săptămîna viitoare, cel mai probabil după data de 15 martie. Deocamdată, se lucrează pentru amenajarea calculatoarelor și instruirea personalului”, ne-a declarat Anca Hagimă, purtătorul de cuvînt al Sucursalei Electrica Bacău.
Reprezentanții Sucursalei Electrica spun că cele trei noi ghișee vor funcționa chiar dacă în lunile care urmează se preconizează că activitatea de încasare va decurge mult mai rapid, iar aglomerația va fi mai mică. „Odată luați în evidență, după noul cod dat de programul informatic care rulează, abonații vor fi mai ușor găsiți. Asta înseamnă că de la cinci-șase minute, cît dura pînă acum încasarea, timpul de așteptare va scădea la trei minute”, a dat asigurăr Nadia Tofan, directorul Sucursalei Electrica Bacău. (Costinela BREAHNĂ)
Lasă un răspuns