„Promovarea imaginii de firmă” este tema simpozionului național
organizat la Bacău, în ultimele două zile de Societatea Electrica din Bacău. La manifestări au participat salariați din toate sucursalele regionale din țară ale Electrica, dar și invitați din alte întreprinderi și instituții publice. Simpozionul a fost structurat pe patru secțiuni. Organizatorii sînt de părere că era necesară o întîlnire de acest gen, deoarece piața de energie electrică se deschide tot mai mult și se investește tot mai mult capital privat în acest domeniu.
Electrica asigură distribuția și furnizarea energiei electrice la peste
8,5 milioane de consumatori casnici și industriali din toată țara. „Aflată în plin proces de restructurare, Electrica are acum în spate o moștenire defavorabilă la capitolul imagine. Lipsa unei imagini pozitive atrage după sine cheltuieli suplimentare. Pe de altă parte, comunicarea înseamnă capacitatea de a te face înțeles”, a precizat directorul Vladimir Barbu, directorul Secretariatului General Electrica. Traian Mazilu, directorul general Electrica Moldova, a amintit de importanța pe care o poate aduce asigurarea transparenței deciziilor și acțiunilor întreprinse de specialiștii din domeniu la reconsiderarea cetățeanului în raport cu instituția. Cea de a doua parte a lucrărilor va avea loc astăzi, cu începere de la ora 9.00, în Sala Bacău și Sala Onești de la etajul 12 al Hotelului Moldova. La ora 13.00 va avea loc închiderea oficială a simpozionului. (Petru DONE, Elena SOLOMON)
Lasă un răspuns