Pentru mulți dintre băcăuanii care apelează la seviciile Companiei „Poșta Română”, încercarea de a trimite o scrisoare, bani sau recomandate devine o adevărată aventură. Oficiul Poștal nr. 1 din Bacău este cel mai solicitat punct de lucru al Poștei Bacău. Dar asta nu este o scuză pentru oamenii care trebuie să aștepte zeci de minute pînă reușesc să ajungă la ghișeu. În cel mai fericit caz, ei nimeresc în locul în care problema lor poate fi rezolvată, dar majoritatea, după ce pierd timp bun la coadă, sînt redirecționați către colega din stînga sau din dreapta. Pe undeva, greșesc cei care nu știu la care rînd să se așeze încă de la bun început, deși la fiecare ghișeu este menționat serviciul poștal care se practică. Dar, prin mulțimea de afișe și fluturași publicitari, liste cu școli de studii comerciale și anunțuri de orice fel, este greu să-l mai vezi chiar și pe lucrătorul de după geam.
Zilele trecute, răbdarea oamenilor a fost pusă la grea încercare. „Vroiam să ridic niște bani care mi-au fost trimiși încă de dimineață, prin poșta electronică. Chiar dacă este ora 13.00, aceștia nu au ajuns încă. Dar comisionul care se percepe pentru acest serviciu a fost plătit. Nu mi se pare corect să plătești o chestie care nu funcționează. Dacă angajații spun că prin poșta electronică destinatarul intră în posesia banilor într-o oră sau două, așa să fie, că doar plătim pentru asta”, spune o femeie.
O tînără care s-a plimbat pe la vreo trei cozi se mută nerăbdătoare de pe un picior pe altul. „Înțeleg că nu m-am adresat de la bun început la ghișeul potrivit. Mi s-a spus că problema mea se rezolvă la cinci, dar după ce am așteptat un sfert de oră ca să îmi vină rîndul, am fost trimisă la nouă. Nu este posibil așa ceva! Ni se spune că nu băgăm în seamă plăcuțele care îndică fiecare serviciu în parte, dar prin sumedenia de hîrtii care stau lipite pe gemuri nu poți să-ți dai seama unde trebuie să stai la coadă. Este o adevărată debandadă! La același ghișeu se plătește și telefonul și Internetul, dai anunț la ziar, ridici sau trimiți bani, afli unde se fac traduceri legalizate, faci asigurare auto. Poți să cumperi și gumă de mestecat”, reclamă tînăra.
Angajații de la poștă se ascund în spatele scuzei că este o perioadă foarte aglomerată, în care mulți dintre ei sînt plecați în concedii și în care solicitările care îi sînt adresate unui lucrător de la ghișeu sînt mult mai mari. „Multă lume este plecată în concediu. De aceea, în această perioadă, prestatorii sînt supraaglomerați. Clienții care au nemulțumiri se pot adresa oficiantului verificator care răspunde de fiecare tură. De asemenea, există o condică la fiecare oficiu, în care oricine poate să semnaleze orice nemulțumire. Din păcate, plîngerile nu ajung acolo unde trebuie. Ne pare rău pentru aceste situații în care clienții ajung să se enerveze, deoarece noi chiar ne străduim”, ne-a declarat Simona Anghel, directorul de vînzări al Regiei de Poștă Bacău. (Oana MĂGUREAN)
Lasă un răspuns