• Skip to primary navigation
  • Skip to secondary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Despre
  • Contact
  • Arhiva 2002-2008
  • Publicitate
  • Anunțuri în Ziarul de Bacău
  • Newsletter
  • Locuri de muncă

Ziarul de Bacău

  • Top Story
  • Actualitate
  • Politică
  • Dosar
  • Economie
  • Educatie-Cultura
  • Expert
  • Foto Video
  • Anunțuri
Ești aici: Acasă / Top Story / Județele Bacău și Brașov, poziție comună: „A13 trebuie să fie pivotul conectării Moldovei cu Transilvania prin autostradă!”

Județele Bacău și Brașov, poziție comună: „A13 trebuie să fie pivotul conectării Moldovei cu Transilvania prin autostradă!”

Ziarul de Bacau 19 februarie 2021 43 comentarii

LikeShare

Valentin Ivancea, președintele Consiliului Județean Bacău, a anunțat o poziție comună cu omologul său din Brașov, în chestiunea autostrăzii care să lege Moldiva de Ardeal. Împreună cu Adrian Veştea, şeful CJ Braşov și președintele Uniunii Naționale a Consiliilor Județene, Ivancea a stabilit organizarea unei întâlniri a Uniunii, la Bacău, în viitorul apropiat, context în care se va discuta despre alocările din bugetul național, modificarea Codului administrativ, precum şi asigurarea, de către Guvern, în condițiile legii, a cofinanțării activității de protecție socială realizată de DGASPC-uri.

„Am căzut de acord cu dl. Veştea asupra unei poziționări comune pe tema finanțării, prin PNRR, a autostrăzii A13 Bacău – Braşov, având în vedere că în toamna lui 2022 proiectarea acesteia se va finaliza, inclusiv cu obținerea avizului de mediu”, a declarat Ivancea.

Potrivit președintelui Consiliului Județean Bacău, există suficiente motive pentru prioritizarea la finanțare a autostrăzii A13, două fiind printre cele mai relevante în perspectiva dezvoltării regionale: Aeroportul Bacău, unul dintre cele mai moderne din țară, va fi legat de aeroportul aflat în construcție la Ghimbav (jud. Braşov), ce urmează să fie funcțional din 2021; de asemenea, o legătură importantă s-ar materializa între Aerostar, cel mai puternic grup industrial aeronautic din țară, şi fabrica de elicoptere Airbus, cu sediul tot în Ghimbav.

„Coeziunea socială & teritorială a României trebuie să fie un pilon solid al redresării şi rezilienței, în condițiile în care pandemia a afectat negativ toate regiunile țării. Cum Comisia Europeană consideră că „procesul de redresare trebuie să fie echitabil, astfel încât să se evite adâncirea inegalităților și să contribuie la coeziunea socială, economică și teritorială a statului membru”, este evident că A13 trebuie să fie pivotul conectării Moldovei cu Transilvania prin autostradă”, a apreciat președintele Ivancea.

LikeShare

Din categoria: Economie, Top Story Etichete: autostrada A13, autostrada Brasov-Bacau, Consiliul Judetean Bacau, Valentin Ivancea

Reader Interactions

Comentarii

  1. Mihai S. a zis

    19 februarie 2021 la ora 8:42 pm

    Iar cu A13? Chiar nu v-ati plictisit cu aceasta placa defecta?

    Răspunde
    • Asphalthospireu a zis

      19 februarie 2021 la ora 10:44 pm

      Dacă placa venea de la USR era bună!!!!

      Răspunde
    • Adrian G. a zis

      20 februarie 2021 la ora 2:46 pm

      Pana la urma A13 este varianta cea mai ieftina, cea mai prietenoasa cu mediul si cea mai realizabila, daca e sa tinem cont de situatia in care se gaseste astazi România.
      Daca am pune mai presus de sentimente rațiunea, atunci toata Moldova ar sustine această varianta.
      Eu spun sa hotărască Vulpita.

      Răspunde
      • BOGDAN H a zis

        21 februarie 2021 la ora 3:13 pm

        SUNT BANI SI PT A13 SI A8. S-ar construi lejer numai din banii de rovineta.

        Răspunde
      • gandul a zis

        21 februarie 2021 la ora 10:40 pm

        Autostrada A13 nu duce decat pana la Brasov de acolo mai trebuie construita inca una pana la Sibiu..deci daca scopul nostru este sa ajungem in Brasov poate sa fie buna insa scopul legarii Moldovei de Transilvania este sa se ajunga mai usor cu marfa produsa in Moldova in vestul Europei. A 13 nu ajuta decat Brasovul sa ceara bani pt autostrada Bv-Sb nicidecum Moldova. In plus acest traseu este mai lung cu aproximativ 200km pana la Viena decat daca s-ar merge de la Bacau, Tg Neamt, Tg. Mures etc. Sa se faca si A13 insa prioritara pentru ceea mai mare parte a Moldovei si de aici si de peste Prut si culmea si eficienta in termeni de timp si bani pentru bacauani este A8. Ar trebui comparat costul Bacau- Sibiu cu Iasi – Tg Mures ca sa vedem care este ma ieftina.

        Răspunde
  2. Un moldovean a zis

    20 februarie 2021 la ora 6:32 pm

    „autostrada Iașului” (Iasi -Pascani – Tg Neamț – Tg Mures) costa mai mult decat Iasi – Pascani- Roman Bacau-Onesti- Tg Secuiesc- Brașov plus Pascani – Suceava – Bistrița – Cluj

    Ce ziceti moldovenilor, nu e mai utila varianta asta?

    Răspunde
    • gigi a zis

      21 februarie 2021 la ora 4:01 pm

      ai facut matematica cu femeia de servici…..vezi ca iti da cu virgula

      Răspunde
  3. Andrei Munteanu a zis

    20 februarie 2021 la ora 10:34 pm

    Eu cred ca bacauanii sufera de un complex de inferioritate. Precum cainii de talie mica, care sunt guralivi, latra si se agita fata de dulai care latra rar, dar cand o fac, catelusii se ascund sub fustele stapanelor.
    Revenind la Bacau si Iasi: bacauanii au un complex de inferioritate, pe buna dreptate, Iasiul (nu Iasul cum zic multi pe-aici) este la kilometri in fata: oras fiarte frumos, istoric, cu foarte multe cladiri vechi, oras academic cu traditie, oameni muuuult mai civilizati, oras curat, foarte curat, economic mult inaintea Bacaului: Amazon, Continental, Delphi, firme de IT fara numar. Bacaul? Daca se relocheaza Aerostar (partial deja au facut-o), Dedeman, Agricola, Electric Plus, gata, s-a terminat. Cautam in gunoaie. Si asa bugetul local e praf. Abia ajunge de salarii (ce-i drept, cam mari).

    Răspunde
    • Novac iulian a zis

      21 februarie 2021 la ora 7:40 am

      Înainte să batetii cîmpii cu relocarea Aerostar,Dedeman(care are filiale în toata țara, dar sediul central tot in Bacău este)și alte unități economice, uitati-va la dezvoltarea Iașului.S-a construit în zona centrală, dar duceti-va în zonaDancu,Baza3,Tehnopolis sau prin zona fostei fabrici Textila sa vedeți acolo ce dezvoltare este, dar sa va țineți bine in tramvai să nu cadeti (ai senzația că mergi prin gropi iar tramvaiul sare de pe șine).Referitor la oamenii mult mai civilizați, i-ati luat in calcul și pe cei din zona Galata ,Socola,Tg.Cucului,Critic,Zbucium chiar si Copou sau Elene Doamna? Doamna Sosoaica a fost votată în Iasi, ea v-a reprezintă. Referitor la academicienii așa este i-a văzut toata lumea (la tv.sau prin ziare),prof.universitarii care sar la batae la muncitorii (zona Copou)iar de altu ne-am bucurat cu toții
      (Putorel Toader)iar prof. universitarii de la Al.Ioan Cuza îl susțin în continuare în funcție (Universitatea Al.Ioan Cuza din universitate de top in europeană se află acum la mijloc spre coadă).

      Răspunde
      • Novac iulian a zis

        21 februarie 2021 la ora 7:44 am

        P.s.în loc de zbucium si critic se v-a citi Bucium și Ciric.

        Răspunde
      • gigi a zis

        21 februarie 2021 la ora 1:14 pm

        cred ca na i mai fost in iasi de vreo 15 ani si te bazezi pe faptul ca in bacau nu s a facut nimic in timpul asta…..sau schimbat toate liniile de tramvai cu ex dancu la care se lucreaza .avem cea mai moderna cale de rulare din tara la ora asta!mai iesi si tu din bacau …ce dumnezeu…

        Răspunde
    • LucidinBacau a zis

      21 februarie 2021 la ora 8:47 am

      Andrei Munteanu stii ,”cand esti mort,tu nu simti nimic sufera doar cei din jurul tau.La fel si cand esti prost.”eu zic sa citesti bine citatul asta , poate te prinzi si cum e treaba cu autostrazile…

      Răspunde
      • Andrei Munteanu a zis

        22 februarie 2021 la ora 10:24 am

        Limbaj de primata care traieste in copac. Cand n-ai argumente si nu te ajuta nici creierul spurci, injuri si arunci cu invective.
        Golan de Bacau, mancator de seminte, needucat si fara bun-simt. Sunteti limitati in gandire, intoleranti si habar n-aveti cum arata o societate normala.
        Voi astia cameleonici care va schimbati nick name-ul dupa vant sunteti greu de evitat si de ignorat fiindca va dati tot timpul altcineva, sunteti lunecosi ca un peste. Nu aveti morala, caracter si onoare, macar sa va mentineti acelasi nume la comentarii. Probabil va e frica sa nu fiti dibuiti, nestiind ca dupa IP puteti foarte usor sa fiti localizati. Si un IT-ist incepator va poate dibui.

        Răspunde
    • Tot un moldovean a zis

      21 februarie 2021 la ora 9:12 am

      Nu știu ce sa zic… Asa o fi?
      Hmmm Continental, Amazon Delphi, firmele alea de IT sunt toate firme locale, firme iesene…. In comparatie cu Aerostar, Dedeman, Electric Plus, Agricola care sunt „investitii straine”.
      Oricum nu era vorba de frustrarile tale ci de utilitate pt mai multe orase/zone din Moldova in comparatie cu ce vor iesenii, autostrada doar pt ei.

      Răspunde
      • Shoshocu' natzionalist a zis

        22 februarie 2021 la ora 9:47 pm

        Salariul mediu in Agricola 2500 lei. Salariul mediu in Amazon Romania 2500 euro. Te pishi pe ei „investitori locali” la banii astia. Agricola(Aicbac) sunt aia care ridica avioane sa-si stropeasca pahpushoiu’ cu glifosat ca sa-l usuce mai repede distrugand livada unor tineri antreprenori in za proases? Beahrier sunt aia care fac termopane care au nevoie de banda adeziva „scoci” pe la imbinari ca sufla crivatzu-n casa in ianuarie, termopane care „plang” in draci cum da frigu’ afara? Dedeman? Au zis ei ca s-au gandit la un nume care sa sune nemteste cand l-au inscris insa „experienta” in magazin este tot romaneasca. Parca as vrea si-un Hornbach in oras. Si daca mai scormoniti cred ca o sa mai gasiti „investitori” locali cu cifre de afaceri de 7-8 cifre care „reusesc” performante de 0.01% profit sau nationalistii aia care scumpesc faina de la 3 la 9 lei la prima „viroza” mai serioasa. Hai marsh mah !

        Răspunde
    • Tot un moldovean a zis

      21 februarie 2021 la ora 9:33 am

      Cumpara-ti harta României in relief si ai sa înțelegi de ce nu se va face niciodata autostrada Iașului.

      Răspunde
      • Novac iulian a zis

        21 februarie 2021 la ora 10:28 am

        Tocmai poziția Iașului pe harta este motivul frustrări unor ieșeni ,pentru că uitindu-se pe hartă observa că sunt la periferia UE,a Romaniei și a zonei Moldova. Dacă creonul lui stalin ar fi fost cu vîrful tocit, Iasiu ar fi fost un oras prăfuit la granița cu România ptr.ca nu ar fi avut tupeul să revendice capitala Moldovei în fața orașului Chișinău.

        Răspunde
        • gigi a zis

          21 februarie 2021 la ora 1:03 pm

          pai asta e si ideea unei autostrazi sa ajute la dezvoltarea economica a regiunilor pozitionate mai nefericit cum este intreaga Moldova …..nu ti prea merge mintea……logica tip Benea…….

          Răspunde
      • Novac iulian a zis

        21 februarie 2021 la ora 10:49 am

        P.S. Referitor la creionul lui stalin este bine că a fost ascuțit și Iasul se află în
        România și în UE(la fel cum ar trebui să fie și R. Moldova, nordul Bucovinei).

        Răspunde
    • Cioc a zis

      21 februarie 2021 la ora 3:40 pm

      Domnul Andrei nu prea ți a plăcut școala.Forma corecta este IASUL! Din păcate începe sa se introduca și formularea ta contribuind la profanarea limbii noastre împreuna cu alte “americanisme”care circula deja.
      Generația semianalfabeta…

      Răspunde
      • Andrei Munteanu a zis

        21 februarie 2021 la ora 7:26 pm

        Mai informeaza-te stimabile si incearca sa nu jignesti, doar asa ca sa te afli in treaba. Nu stiu la ce generatie te referi, dar a mea sigur nu e analfabeta.
        Sa-ti explic:
        Academia Română, prin Institutul de Lingvistică, stabilise încă din 1982: „Iaşi, art. Iaşiul.

        Logica e simplă: pentru articulare, se preia în totalitate cuvântul de bază şi se ataşează articolul hotărât enclitic -l, prin vocala de legătură -u-. Câtă vreme nu admitem *Bucureştul, *Ploieştul etc., trebuie să acceptăm forma cu i: Iaşiul.

        Greu cu scoala, greu cu limba romana.

        P.S. Daca tot corectezi pe cineva, verifica daca ai dreptate.

        Răspunde
        • cioc a zis

          21 februarie 2021 la ora 10:20 pm

          Evident ca nu vrei sa accepti ca gresesti ;cauta mai adinc si o sa vezi ca am dreptate.Nu alege de pe internet.
          Zicea cineva mai sus ca Iasul e plin de tarani si chiar asa este.E deajuns sa te plimbi pe strazi in timpul vacantei studentesti .E jalnic cind pleaca studentii ;un ores parasit. Ei va tin ca oras ca altfel…
          Si revenind la autostrada nu inteleg de ce atita ura din partea voastra,am cautat articole despre autostrazile fictive din zona noastra si am gasit confirmarea la ceea ce deja banuiam;cei din Bacau nu intra la ziarele voastre sa faca gargara ieftina ca voi .Probabil va plateste cineva pt asta.
          Hai ,numai bine si fugi la tine in Tirgu’ Cucu

          Răspunde
          • Andrei Munteanu a zis

            22 februarie 2021 la ora 8:03 am

            Academia Romana este singura institutie care stabileste regulile limbii romane, nu localnicii sau diverse alte entitati locale.
            Eu zic sa mai studiezi tu problema si sa nu te mai dai cunoscator al adevarului.

            Nu stiu de unde ai dedus ca as fi din Iași ( nu „Iaș” cum pronunta din lene „lingvistica” moldovenii, de aici si forma Iașul).
            Locuiesc in Bacau, chiar daca am locuit si in Iași o perioada. Va ofticati degeaba nerecunoscand ca Bacaul e varza la multe capitole, e mult sub Iasi.
            Cum sa ne vindecam daca nu vrem sa recunoastem ce boli avem?

          • Cezar a zis

            22 februarie 2021 la ora 8:21 am

            Ura vine de la voi domnu ciocu mic.voi sunteti impotriva a8 de parca a13se face cu banii bacaului.voi va comparati toata ziua cu iasul visand sa ajungeti mare centru regional,hub,industrial,aeroport regional etc et …noi nu prea avem treaba la bacau doar trecem pe langa….deunazi am fost la spitalul arcadia si era un batran din bacau care venise sa si caute de sanatate la iasi….sa i explici si lui ca iasul nu trebuie sa aiba autostrada ca tare ingust la minte mai esti!va spalat benea creierele ! De parca in iasi nu tot moldoveni sunt veniti de prin toata moldova !apropo printe taranii aia la care faci referire erau si cei cateva mii de bacauani mutati in iasi?

    • alkxz a zis

      21 februarie 2021 la ora 6:23 pm

      mai degraba ieșenii au complexe pentru că în realitate autostrada prin Bacău este mai ieftină, tre’ să fi realmente fraier și să nu știi puțină geografie ca să nu înțelegi asta, străpungerea pentru cea spre Iași presupune săpături în munți care sunt mai înalți iar văile de acolo sunt mult mai înguste, plus că sunt lucrări mult mai dificile datorită lungimii mai mari a traseului de străpuns prin munți
      și toate asta ca să aibă ieșenii vezi doamne traseu mai scurt cu 1 oră !

      Răspunde
  4. Gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 9:30 am

    Mai lasa-ne cu taranii aia de la Iasi.Ideea e ca A13 e pt cel 4 judete din sudul Moldovei iar A8 pt cele 4 din nord.Nu au bani pt amandoua si nici nu se merita, avand trafic foarte scazut.Cine a facut masterplanul a gresit,trebuia A13 si Autostrada nordului fara sa tai 200 km de munti cum face A8.

    Răspunde
  5. gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 11:10 am

    1Autostrada Iasi Tg mures este pentru toata Moldova nu numai pentru Iasi! dovada ca traverseaza complet Moldova de la est la vest spre deosebire de cealalta care pleaca din Bacau si se opreste la Brasov!
    2 Bacau Brasov este o romaneasca( prima autostrada din lume care incepe prin ocolire la stanga!) adica vezi Doamne nu se poate altfel……
    3 Corect ar fi sa se organizeze un referendum si cea care va primi mai multe voturi sa se construiasca!Sunt de acord ca NU doar Bacaul sau Iasul ar trebui sa hotarasca ce autostrada se va construi!
    Economia Iasului este mult maie mare si diversificata decat credeti voi, inclusiv cu afaceri locale.cateva exemple:IUlius grup care a investit in Iasi peste 400 mil de euro si continua sa investeasca,Kosarom,Fitterman si brandul de clinici si spitale Arcadia,Antibiotice,Avi top,Ferme dor,Cotnari,Electra,Connex,Omco-Knuff,BMT Aerospace,Mennekes ,firme constructii Iasicon,Conest,…si mai pot continua……
    ps liniile de tramvai spre Dancu sunt in reconstructie totala mai ales ca acolo se construieste GREENTOWER,HIMSON,SOLUMNIA…ca tot zicea cineva ca se construieste numai in centru!

    Răspunde
    • alkxz a zis

      21 februarie 2021 la ora 6:29 pm

      ”dovada ca traverseaza complet Moldova de la est la vest”-traversează pe naiba! numai județul Iași și o parte din Neamț, Suceava de exemplu nu are o legătură ca lumea până la Tg Neamț, de Vs sau Botoșani nici atât

      Răspunde
      • gabi a zis

        21 februarie 2021 la ora 7:15 pm

        inteleg ca esti din bacau …dar sa nu stii care sunt punctele cardinale…..
        tocmai de judetele pe care a13 le ar ingropa definitiv ti ai gasit sa le dai exemple????mai mediteaza …adica a13 e mai buna pentru suceava si botosani decat a8????
        esti disperat rau daca nici logica elementara nu reusesti sa o intelegi!

        Răspunde
  6. Dana a zis

    21 februarie 2021 la ora 11:25 am

    E clar ca pt toata reginuea de est ,de la Focsani pana la Suceava ,daca vb de o singura autostrada peste munti, cea prin Bacau este cea mai apropiata de centru,deci cea mai corecta . Mai e si cea mai ieftina ,si cea mai prietenoasa cu mediul.
    Totusi ,oameni buni,haideti sa lasam jignirile si vorbele proaste.

    Răspunde
  7. gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 11:31 am

    Care e motivul pentru care nu ma lasati sa raspund celor care ne caracterizeaza drept trarani? Urati Iasul ????

    Răspunde
  8. gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 11:58 am

    gabi anton nu i asa ca tu esti gigiexpertu?ofticosu?

    Răspunde
  9. gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 11:58 am

    esti plin de deontologie profesionala din aia tip bacau…..

    Răspunde
  10. gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 11:59 am

    de drept la replica ai auzit?

    Răspunde
  11. gabi a zis

    21 februarie 2021 la ora 12:04 pm

    suferi si tu de complex de inferioritate???

    Răspunde
  12. BOGDAN H a zis

    21 februarie 2021 la ora 3:11 pm

    SUNT BANI SI PENTRU A13 SI A8. La o socotealã simplã , la cati bani se plãtesc pe rovinete s-ar construi usor amblele autostrãzi.Nu mai zic cati bani europeni sunt de luat.
    Am obosit de cat tam tam de 2 lei se face in jurul acestiu subiect .A8 si A13 trebuiau de mult sa fie gata.LUATI SI LE CONSTRUITI ODATA …

    Răspunde
  13. gigiexpertu a zis

    21 februarie 2021 la ora 8:42 pm

    pfff iar s-a umplut de iesieni plangaciosi pe aici ca vor merge pe autostrada doar daca vin spre bacau. nasol , nu ? *am varsat o lacrima*

    in 2022 e gata proiectarea la A13 , in 2025 cel mai devreme , sper eu , vedem utilaje la treaba pe portiunile usoare. probabil tunelele prin pasul oituz mai la urma. prin 2025 , sper eu , sa se finalizeze A7 , cel putin bacau – ploiesti. si atunci sa vezi ceata de ieseni opariti la scutec. au au au. bocete si blesteme , paraschivooooo!!!

    prin 2188 se reface al 1345-lea studiu de fezabilitate la A8. si ce sa vezi , tot NEfezabila iese.

    succes !

    Răspunde
  14. gigi a zis

    21 februarie 2021 la ora 9:24 pm

    gigiexpertu eu zic te bucuri cam devreme…..ziceai ca va fi gata in 2025????ma dau pe spate de ras….
    e mai trist pentru Suceava ,Botosani,Vaslui…nici Galatiul nu cred ca va fi prea fericit
    In alta ordine de idei ti am ami spus ca iasul o va duce bine oricum mai ales ca ungheni iasi tg neamt se face face in orice varianta .In competitie directa cu Bacaulo sa luam grosul investitiiilor ca si pana acum cand nu sunt autostrazi!dupa cum ti am mai spus WIzz muta cursele inapoi pe iasi blue air se intoarce din martie cu iasi londra intre timp a mai aterizat o companie Hisky care va opera de pe iasi cu 3 zboruri ce sa zic …numai vesti bune pentru iasi, evident …ce zicea benea aeroport regional la bacau??? ddaaaa sigur….
    umbla vorba ca un mare investitor va ateriza la iasi ..te tin la curent!palas campus va fi gata anul viitor cu 5000 locuri de munca 70 000 metri patrati birouri 600 locuri de parcare subterane.pentru spitalul regional sunt alocati bani pentru proiectare 500 mil euro investie!sa mai continui?aeroportul intra in etapa a doua de modernizare care va insemna terminal de 2 mil pasageri plus zona cargo turn integrat…hai ca avem treaba si te retin

    Răspunde
    • gigiexpertu a zis

      22 februarie 2021 la ora 8:13 am

      :)) ba baiatule cate aberatii . sigur esti trol , ca nu e posibil sa fii asa natarau.

      subiectul articolului e A13. tu vii si aberezi de aeroporturi pe care nu merge nimeni si afaceri pe spatele sclavilor de studenti pe minimul pe economie. du-te dica tare si lasa-ma.

      A13 – e cea mai fezabila , mai usor de facut , mai ieftina , cu impact minim pe mediu autostrada de legatura cu vestul . in 2025 zic eu ca se lucreaza cu utilaje deja. pe A8 se lucreaza la al nspelea SF ca intre timp au mai gasit o broasca unica pe planeta sau un fir de ghiocel birmanez pe cale de disparitie.
      A7 – in 2025 de la bacau mergi la ploiesti , bucuresti si constanta pe autostrada. de la iasi iei wizzairu 🙂
      A8 – se va face cand va ajunge dragnea presedinte si premier in acelasi timp. cam p-acolo. pitesti – sibiu e floare la ureche pe langa A8. poti sa zici ca e la campie fata de relieful lui A8. dar da , se va face , cum sa nu. aham ! :))))

      realitate : la bacau deja se circula pe autostrada ,16 km ce-i drept , dar se circula. la iasi ….. pauza. dar tu mai povesteste-mi de palas , wizair si alte lighioane. aham ! :))

      Răspunde
  15. Cezar a zis

    22 februarie 2021 la ora 9:01 am

    Bine domn profesor…vad ca tiii tare cu psedudoexplicatii de genul studenti cu minim pe economie,raketi moldoveni,trafic de tigari…. o fi minim pe economie in bacau e posibil.nu are rost sa ma contrazic cu cineva atat de rudimentar in gandire…serios am crezut ca am cu cine purta o discutie a8 nu se poate face de parca ar fi Himalaia in Romania.in urmatorii 3 ani se va face bacau pascani….crezi ca in 3 ani se face revoluti industriala in bacau si va transformati in new york?tragi ceva pe nas????

    Răspunde
  16. Cioc a zis

    22 februarie 2021 la ora 1:10 pm

    A8:Podu Ros-Tirgu Cucu :))

    Răspunde
  17. Ion a zis

    23 februarie 2021 la ora 11:48 am

    Nu exista o autostrada mai utila decat A8- Mures Tg Neamt. Trebuie inceputa odata, nu e usor de facut, dar multi prefera se sa lamenteze in loc sa faca ceva. Sper sa fie facuta cat mai curand tot de Umbrarescu. Cea cu Brasovul e ca si cum te-ai scarpina cu alta mana, amanand la nesfarsit ce trebuia sa faci demult.
    Fara A8 Moldova ramane vai de capul ei inca vreo 30 ani.

    Răspunde
  18. cezar a zis

    25 februarie 2021 la ora 6:01 pm

    gig ti am promis ca te tin la curent cu ce se intampla pe la iasi; LUFTHANSA va opera pe iasi pe ruta iasi frankfurt.iti dai seama ce zimbre face benea ca nemtii nu vin pe Marele aeroport regional Bacau…..parca vad ca se anunta la ghiseul de informatii de pe aeroportul Bacau Varugam nu folositi toaletele, sa oprit apa curenta in Bacau……

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Bara principală

 

Ultimele articole

Gustul românilor pentru alcool se schimbă

Ierarhia de admitere la liceu 2025 a fost publicată. Vezi pe ce poziție ești!

raja onesti

Onești – Intervenție pe strada Izvor!

Branpis SRL, firma afaceristului Dan Brândușoiu, trimisă în judecată pentru ucidere din culpă, după ce un muncitor a murit înghițit de pământ

Umbrărescu a contestat atribuirea contractului de lucrări pentru unul dintre loturile de pe Autostrada Unirii A8

S.C. Reciclare deşeuri sticlă de ambalaj angajează pentru punctul de lucru din Răcăciuni

11 iulie 2025

S.C. Reciclare deşeuri sticlă de ambalaj angajează pentru punctul de lucru din Răcăciuni

10 iulie 2025

S.C. Reciclare deşeuri sticlă de ambalaj angajează pentru punctul de lucru din Com. Răcăciuni

9 iulie 2025

Loc de muncă la magazin cu profil pescăresc

27 iunie 2025

Ultimele comentarii

  • Roch la Autostrada A7 Moldova: Se deschide mega-podul peste râul Buzău, construit de Umbrărescu
  • Adrian la Autostrada A7 Moldova: Se deschide mega-podul peste râul Buzău, construit de Umbrărescu
  • VS la Branpis SRL, firma afaceristului Dan Brândușoiu, trimisă în judecată pentru ucidere din culpă, după ce un muncitor a murit înghițit de pământ
  • SEPTEP la Branpis SRL, firma afaceristului Dan Brândușoiu, trimisă în judecată pentru ucidere din culpă, după ce un muncitor a murit înghițit de pământ
  • Mihai la Încăierare și focuri de armă la Moinești. Patru bărbați reținuți de polițiști

Cabinet parlamentar PNL

Linkuri sponsorizate

  • Credius – Credite Nevoi Personale – Aprobare Rapida
  • Nova – Energie Electrica si Gaze Naturale

Cabinete parlamentare PSD

Cabinet parlamentar AUR

Găzduit de Simplenet

Copyright © 2025 · S.C. G&P News & Advertising S.R.L. · Știri mondene · Aghiuță · Presa Bacău