Angajații Poștei Bacău fac cursuri la care învață cum trebuie să-i trateze pe clienți. Pe lîngă calificarea profesională, lucrătorilor care vin în contact direct cu oamenii li se cere să cunoască felul în care trebuie să se comporte cu persoanele care apelează la serviciile Companiei Naționale „Poșta Română”. Cursurile au început zilele trecute și se desfășoară în mai multe faze. Mai întîi, ele se adresează diriginților de oficii poștale care, ulterior, au obligația să instruiască personalul din subordine. „Prin intermediul acestor cursuri se urmărește dezvoltarea relației dintre salariatul poștal și client. Avem 45 de diriginți care fac aceste cursuri și care, la rîndul lor, instruiesc factorii poștali și oficianții. Sînt vizate comportamentul, ținuta, atitudinea, mimica, gesturi, tot ceea ce ține de comunicarea verbală și nonverbală, astfel încît clientul să plece mulțumit de la ghișeu. Cursul se desfășoară interactiv, în grupuri de cîte 12 persoane. Sînt simulate diverse situații, prin care se urmărește comunicarea. Au fost luate în considerare toate tipurile de posibili clienți”, a declarat Liliana Secară, purtător de cuvînt al Direcției Regionale Bacău. (Oana MĂGUREAN)
Lasă un răspuns