Trei dintre brandurile cele mai cunoscute pe piata modei, Mötivi, Humanic si Deichmann, se vor numara printre „ancorele” din Arena Mall Bacau. Primele doua companii au si inceput amenajarea magazinelor din mall-ul bacauan, pentru a le deschide in martie, iar cel de al treilea este pregatit sa taie panglica magazinului sau chiar inainte de Pasti.
„Cele trei companii sint deja prezente in Romania, dar pentru magazinele din Bacau au anuntat un plus de oferta. Humanic va aduce marfa direct din Viena si va practica reduceri de circa 30 la suta, ca si Mötivi, cu produse aduse direct, fara terta mina, din Italia” – spune proprietarul mallu-ului, Ovidiu Budeanu. Proprietarul Arena Mall a precizat ca este in cautarea numai a unor branduri de top, de la companii care au o politica de adaptare la piata pe care intra. „Avem, la aceasta ora, 90 de firme in mall – spune Budeanu -, intre care sint citeva ancore puternice, dar cu tot cu restaurante avem 120 de reprezentari”.
Mötivi: cochetarie de la 13 la 35 de ani
Mötivi prezinta colectii si look-uri complete pentru tinere intreprinzatoare, preocupate de moda. Motivi se adreseaza femeii care vrea ca look-ul ei sa exprime intotdeauna ceva nou si actual. Mötivi este marca italiana de îmbracaminte si accesorii pentru femei de la 13 la 35 de ani. Producatorii pozitioneaza îmbracamintea in formatul city, ceea ce înseamna îmbracaminte functionala, atit pentru a merge intr-o institutie de învatamint sau oficiu, cit si pentru distractie. Creatorul marcii este una dintre cele mai mari fabrici italiene, Vestebene Miroglio, care ocupa pozitia de lider pe piata mondiala a îmbracamintei de moda si accesoriilor. Compania are mai mult de 100 de ani. Acum 20 de ani, Vestebene Miroglio a început sa confectioneze propriile marci de îmbracaminte, printre care si brandul de franceaizing Mötivi. Producatorul elaboreaza designul magazinului si livreaza produsele de baza ale colectiei: în toate magazinele Mötivi din întreaga lume se comercializeaza lucruri unice. Brandul a aparut în 1994.
Humanic: concept multi-brand
Holdingul Leder & Schuh AG, proprietarul marcii Humanic, este cel mai mare retailer austriac de incaltaminte si unul dintre primii sase retaileri din Europa. Humanic este lider în moda si accesorii în mai mult de 100 de magazine situate în opt tari europene. Leder & Schuh are, in Europa, 300 de magazine (in Austria, Germania, Slovacia, Cehia, Polonia, Slovenia, Romania si Ungaria), o cifra de afaceri de 406,3 milioane de euro, peste 3.000 de angajati, 6 concepte de magazine (Corti, Dominici, Top Schuh, Shoe 4 You, Jello, Humanic) si o cota de piata de 20% intre liderii de incaltaminte din Austria. Humanic lanseaza atit noile trenduri în moda, cit si în arhitectura magazinului, in ambianta prezentarii si servire. Magazinele se prezinta ca o scena senzationala si impresionanta pentru moda pantofilor. „Calitatea unui centru comercial si mixul de chiriasi cantaresc foarte mult in decizia noastra de a deschide sau nu un magazin” – spunea Gabriele Adler, de la biroul de presa al companiei, la intrarea acesteia in Baneasa Shopping City.
Deichmann: incaltaminte pentru toata familia
Deichmann are, deja, in Bacau, un magazin in European Retail Park. „Cind vorbim de moda in incaltaminte – spunea, la deschidere, directorul de marketing al Deichmann Romania, Augustina Artenie -, Deichmann este prima optiune: in magazinele noastre se gaseste o oferta de incaltaminte pentru intreaga familie. «Jucausa» pentru copii, «la moda» pentru cei tineri, «eleganta» pentru doamne si domni, «comoda» pentru generatia mai in virsta. In plus, si o multime de accesorii, cum sint gentile si curelele”. Grupul Deichmann, cu sediul central in Essen (Germania), a fost infiintat in 1913 si se afla integral in proprietatea familiei fondatoare. Compania are peste 26,500 de angajati pe plan international. Sub numele Deichmann activeaza filiale in Germania, Austria, Anglia, Danemarca, Polonia, Slovacia, Ungaria, Cehia, Slovenia, Suedia, Romania, Croatia si Turcia.
Lasă un răspuns