Modul în care proprietarii și societățile de construcții respectă avizele date pentru construirea adăposturilor de protecție civilă va fi controlat din acest an de o comisie mixtă formată din specialiști de la Inspectoratul de Stat în Construcții, Inspectoratul Județean de Protecție Civilă și Inspectoratul de Protecție Civilă a Municipiului Bacău (IPC). Maiorul Petrea Elisei, șeful IPC Municipal Bacău, precizează că activitatea acestei comisii constituie una dintre principalele orientări din acest an în activitatea acestei instituții. În raportul de activitate înaintat de IPC Consiliului Local Bacău se precizează că instalațiile sanitare, cele electrice și de ventilație din dotarea adăposturilor de protecție civilă au nevoie de întreținere și reparații, motiv pentru care instituția a solicitat alocarea de fonduri din bugetul local. Totodată, IPC Bacău a mai solicitat fonduri pentru înlocuirea treptată a sistemului de înștiințare – alarmare a municipiului Bacău, care este depășit moral și fizic, fiind vechi de peste 20 de ani. (Elena SOLOMON)
Lasă un răspuns