Oficiul Județean pentru Protecția Consumatorului (OJPC) din Bacău continuă să primească tot felul de sesizări ciudate de la cetățeni. De data aceasta, un băcăuan nemulțumit de o firmă de prestări servicii și-a spus păsul telefonic. Supărat, omul a pus mîna pe telefon și a sunat la Protecția Consumatorului, dar, de fapt, el nu a reclamat nimic. Își dorea numai ca OJPC Bacău să contacteze firma în numele lui. „Bărbatul a sunat la noi și a vorbit cu unul dintre inspectori. Acesta l-a întrebat ce reclamă, dar petentul nu a spus decît că își dorește ca instituția noastră să telefoneze la firma respectivă și să le transmită acestora să îl contacteze acasă. Altă reclamație la adresa firmei nu avea și, practic, ne transforma într-un fel de centrală telefonică”, ne-a spus Sorin Elisei, director executiv la OJPC Bacău. Inspectorul angajat la instituția băcăuană nu a avut cum să îl ajute pe om și i-a recomandat să sune el direct la firmă și să își spună păsul pe care l-a ținut secret față de inspectorii de la Protecția Consumatorului. (Claudiu TĂNĂSESCU)
Lasă un răspuns