Agricola Bacau lanseaza astazi, 21 august, pe piata din Romania „Puiul familist”, un produs inedit, rezultat al cercetarilor de piata ale companiei. „Puiul familist – cu doua pulpe pentru copii si doua pentru parinti” se afla, deja, in toate retelele de tip hiper si supermarket, cash & carry si discounter, precum si in reteaua de magazine Agricola. Evenimentul este primul remarcabil dupa lansarea, acum citiva ani, tot la Agricola, a conceptului inedit de biosecuritate si, la scurt timp, a brandului de produse Sav’Or.
Specialistii de la Agricola sustin ca au descoperit, în rindul consumatorilor, ca motivele disputelor frecvente în familie se rezuma, uneori, la „cine pune mina pe telecomanda”, „cine intra primul la baie” sau „cine renunta la copanul de pui”.
Tot ei mai spun ca atunci cind vine vorba de masa în familie, parintii au un comportament altruist în raport cu copiii si le cedeaza mereu cea mai buna parte dintr-un fel de mincare sau împart propria portie cu ei. Pe aceste principii, specialistii spun ca „Puiul familist” a fost conceput special pentru nevoile unei familii cu doi copii, plecind de la datele statistice înregistrate dupa anul 1990, care indica marimea medie a unei gospodarii din România la 3,07 membri, în timp ce familiile cu doi copii reprezinta 35,2% din totalul acestora. „In ultimii ani, am lansat formule inovatoare si sofisticate de prezentare a produselor care se bazeaza pe un studiu atent al nevoilor si obiceiurilor celor care ne cumpara produsele – spune presedintele companiei, Grigore Horoi. Puiul familist este un astfel de produs conceput cu grija si din grija fata de consumatori si de familiile lor. Ne dorim ca oamenii care vin sa ridice produsele noastre din raft sa se bucure atit de calitatea si gustul lor, cit si de un moment armonios la masa, în familie”.
Lansarea noului produs este sustinuta, de Agricola, printr-o campanie TV care presupune difuzarea a doua spoturi, dezvoltate dupa un concept al companiei de advertising GMP si echipei de marketing a companiei, mixul de statii fiind ProTV, Kanal D, Realitatea TV, Cartoon Network, Minimax, AXN, National Geographic si Romantica.
Agricola Bacau, lider pe piata carnii de pasare din România, dispune de un sistem si de un flux tehnologic integrat, de la producerea nutreturilor combinate si cresterea pasarilor, la procesarea si comercializarea carnii, produselor din carne si oualor pe piata interna si la export. Portofoliul de produse al companiei include produse din carne de pasare, semipreparate si produse pre-gatite, preparate fierte si afumate, salamuri crude uscate si oua. Grupul de firme bacauan include companiile Agricola International, Aicbac (cresterea vacilor pentru lapte), Suinprod (reproductia si cresterea porcilor), Conagra (fabrica de preparate din carne fierte-afumate), Salbac Dry Salami (fabrica de salamuri crude uscate), Europrod (fabrica de semipreparate si produse pre-gatite din carne si vegetale) si Comcereal (achizitia de cereale).
seneca a zis
La gaina si nu numai, eu pentru piept , dau picioarele la o parte (sic)