• Asociația Transportatorilor Publici Privați (ATPP) s-a rupt, practic, în două • una din grupări a dat în judecată Consiliul Local și refuză să se retragă de pe traseul 17, în timp ce grupul condus de Costel Petrea a acceptat varianta traseului 14
Concesionarea activității de transport public în municipiul Bacău în favoarea SC „Transport Public” a avut, dincolo de triumful acesteia, efecte destul de dure asupra Asociației Transportatorilor Publici Privați (ATPP). Practic, la această oră, asociația este ruptă în două, fiecare grup format acuzîndu-l pe celălalt de trădare a cauzelor organizației. Un grup din care fac parte firmele „Autohertz”, „Sauer”, „Poiemar”, „Intercris” și „Comlenapet” a rămas fidel președintelui ATPP, Costel Petrea, care, potrivit propriilor declarații, a ajuns deja la o înțelegere cu conducerea SC „Transport Public”, care le-a oferit traseul 14. „Am încheiat un contract de comodat urmînd ca, începînd de vineri, 16 aprilie, să circulăm pe traseul 14, Gară – Autogară – Milcov – Nicolae Bălcescu și retur. Prețul biletelor va fi de 8.000 de lei, dar vor exista și abonamente, frecvența autobuzelor fiind la cel mult zece minute. În plus, promitem să nu mai stăm în stații mai mult de două -trei minute, pentru că, înainte de toate, contează calitatea serviciilor și nimănui nu-i convine să-și piardă timpul prin autobuze doar pentru că șoferul nu vrea să circule decît cu autobuzul plin”, ne-a declarat Costel Petrea.
El a dat asigurări că, în perioada imediat următoare, vor să aducă cel puțin patru autobuze dotate cu motorizare Euro 3. Cît privește licitația de alocare a traseelor, Petrea a recunoscut că „nu puteam să emitem pretenții, atît timp cît noi nu avem un parc de autobuze sau un garaj, autobuzele particulare parcînd în vreo trei puncte din oraș”. De partea cealaltă, grupul din care fac parte societățile „Lia Trans”, „Fabimar”, „Oportun” sau „Anges Trans” par decise să nu renunțe la traseul 17. „Deocamdată sîntem în proces cu Consiliul Local și nu văd de ce am ieși de pe traseu. Ce face domnul Petrea, e treaba lui, dar sînt doar doi oameni care au trădat asociația”, ne-a declarat Constantin Luncanu, patronul firmei „Lia Trans”. Rămîne de văzut care va fi reacția celor de la „Transport Public”, directorul Neculai Șutu neputînd fi, ieri, contactat. (Eduard CUCU)
Lasă un răspuns