Degringolada instalată în sistemul de transport public de călători, generată de pendularea unor operatori privați între S.C. „Transport Public” și Asociația Operatorilor de Transport Public Privat (AOTPP), generează confuzii, nervi și dispute verbale între călători și șoferi sau taxatoare. Amintim că, înainte de derularea licitației pentru concesionarea traseelor de transport public din oraș, AOTPP s-a scindat: cîteva firme, grupate în jurul lui Cătălin Petrea, fostul președinte al asociației, au preferat să bată palma cu cei de la „Transport Public”. În aceste condiții, autobuzele societăților în cauză au început să circule sub sigla firmei Agripinei Sechelariu, lucru afișat, de altfel, vizibil pe o pancardă ce tronează pe parbrizul mașinilor. Biletele eliberate în autobuzele cu pricina sînt ale SC „Transport Public” și, în mod logic, abonamentele eliberate de societatea condusă de Neculai Șutu ar trebui să fie, cel puțin teoretic, valabile.
Practic, însă, lucrurile stau cu totul altfel, cel puțin în ceea ce-l privește pe șoferul de pe autobuzul cu numărul de înmatriculare HD 04 YWH. Taxatoarea explica în stînga și-n dreapta că „autobuzul nu mai aparține SC «Transport Public» și circulă în regim privat”, motiv pentru care era musai ca toți călătorii, inclusiv cei cu abonament, să cumpere bilet. Nedumeriți, oamenii aratau spre plăcuța pe care scrie „Transport Public”, dar răspunsurile primite din partea șoferului au fost fără echivoc: „sigla «Transport Public» a rămas pe parbriz, dar va fi scoasă”. Cînd, nimeni nu știe. Pînă atunci însă, băcăuanii care au abonament și urcă în autobuzul cu pricina vor trebui, probabil, să plătească de două ori o singură călătorie. (Olimpia FILIP, Eduard CUCU)
Lasă un răspuns