Bacauanii de pe strazile Bicaz, Bucegi si Cornisa Bistritei au trecut printr-o noua pana de curent electric la sfirsit de saptamina. De aceasta data, avaria nu s-a produs din vina E.ON Moldova, ci a fost provocata de o societate bacauana care a rupt un cablu subteran de alimentare. „E.ON Moldova Distributie solicita din nou persoanelor fizice sau juridice care executa lucrari si care au observat ca au rupt un cablu sa ne anunte, prin serviciu Call Center, pentru a putea remedia defectul intr-un timp cit mai scurt. Localizarea acestuia este foarte importanta pentru noi pentru reluarea alimentarii cit mai repede posibil. Solicitam firmelor si persoanelor care realizeaza constructii sa obtina anterior inceperii lucrarilor avizul E.ON Moldova Distributie si sa respecte conditiile prevazute in acesta pentru a evita pe viitor situatii neplacute ce produc nemultumiri clientilor nostri”, spune Sorin Munteanu, purtator de cuvint la E.ON Moldova. Serviciul Deranjamente functioneaza non-stop si este apelabil la telefon 0234 929 sau la Call Center (0801 000 939, apelabil din reteaua Romtelecom sau 0235 305 555, apelabil din orice retea).
Lasă un răspuns